رصد بازار خودروهای داخلی؛

خودرو در بازار درجا زد + جدول قیمت

کدخبر: ۴۵۱۳۳۴
اقتصادنیوز: بازار خودروهای سایپا امروز 9 آبان 1400 با چه قیمتی عرضه شدند؟ رصد بازار خودرو نشان از آن دارد که با نوسان اندک قیمت دلار بازار خودرو امروز به طور کامل استپ کرد.
خودرو در بازار درجا زد + جدول قیمت

به گزاش اقتصادنیوز ؛ ارزیابی های صورت گرفته از بازار خودرو نشان دهنده آن است که سایپایی ها امروز روز آرامی را پشت سرگذاشتند. استپ قیمت در بازار محصولات سایپا در حالی رقم خورد که امروز دلار نوسان رو به پایین داشت، نوسان قیمت دلار در بازار یکی از عمده دلایلی است که فعالان بازار تغییر پی در پی قیمت خودرو را به آن نسبت می دهند.

قیمت بیت کوین افتاد/ سیگنال صعودی زاکربرگ به توکن های متاورس

از سوی دیگر به گفته فعالان بازار خودرو سردرگمی در بازار نیز موجب شده تا بازار خودرو واکنش های متناقض از خود نشان دهد که این امر بر رفتار بازار اثرگذار بوده است.  همچنین درحال حاضر بازار با رکود عجیبی روبرو است بطوریکه نه فروشنده تمایلی به عرضه خودرو دارد و نه خریدار قدمی برای خرید بر می دارد با این شرایط بازار عرضه و تقاضای چندانی به خود نمی بیند که این امر نیز بر قیمت خودرو در بازار اثرگذار است.

 وضعیت محصولات سایپا در بازار

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2» و «ساینا» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز «شاهین» بدون تغییر در بازار با قیمت  328 میلیون تومان عرضه شد.

  «کوییکR » و «کوییک معمولی» نیز امروز بدون تغییر در بازار عرضه شدند. براساس ارزیابی بازار خودرو   «کوییکR » امروز با قیمت 175 میلیون تومان و  «کوییک معمولی» نیز 172 میلیون تومان معامله شدند.

از سوی دیگر خانواده تیبا نیز امروز تغییر قیمت نداشت و  با این شرایط «تیبا 2» معمولی با قیمت 162 میلیون تومان و «تیبا صندقدار» نیز با قیمت 150 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شدند. «ساینا» هم بدون تغییر در بازار 161 میلیون تومان قیمت خورد.

سایپا 9

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید