رصد بازار خودروهای داخلی؛

قیمت خودروهای سایپا استپ کرد + جدول

کدخبر: ۴۵۴۷۶۰
اقتصادنیوز: رصد بازار خودروهای سایپا نشان دهنده آن است که امروز 24 آبان 1400 همزمان با توقف قیمت پرتیراژهای ایران خودرو سایپایی ها نیز امروز بدون تغییر در بازار عرضه شدند.
قیمت خودروهای سایپا استپ کرد + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛‌ استپ قیمت خودرو در بازار امروز همزمان شد با نزولی شدن قیمت دلار در بازار؛ روندی که بیانگر آن است که هرچند عوامل همانند عرضه می تواند بازار خودرو را تحت تاثیر قرار دهد، اما دلار همچنان عامل اصلی اثرگذار در بازار محسوب می شود.

به گفته فعالان بازار خودرو نزولی شدن قیمت دلار از یک سو و خبر فک رهن اسناد خودروهای فاکتور شده از سوی دیگر موجب شد تا بازار سایپایی ها امروز استپ کند. فعالان بازار خودرو در ادامه بر این نکته نیز تاکید می کنند که خبر فک رهن اسناد خودروهای فاکتور شده هر چند توانست بازار را کمی آرام کند، اما تاثیری در روند عرضه نداشت، بطوریکه در حال حاضر بازار همچنان با کمبود عرضه در کنار تقاضا روبرو است.

وضعیت محصولات سایپا در بازار

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2» و «ساینا» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان محصولات سایپا امروز «تیبا 2 معمولی» که روز گذشته با افزایش 3 میلیونی تومانی در بازار عرضه شده بود، امروز همانند سایر خودروهای سایپا بدون تغییر و با قیمت 178 میلیون تومان قیمت گذاری شد. «تیبا صندوقدار» هم امروز تغییر قیمت نداشت و در بازار با قیمت 165 میلیون عرضه شد.  

«ساینا» هم امروز قیمت خود را در بازار حفظ کرد و 181 میلیون تومان قیمت خورد. رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که قیمت «شاهین» هم که هفته گذشته افزایش پی در پی داشته امروز بدون تغییر و با قیمت 342 میلیون تومان در بازار عرضه شد.

اما با توجه به رصد بازار خودرو می توان گفت «کوییک معمولی» امروز تغییر قیمت نداشت و با قیمت 180 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد. «کوییکR» هم امروز بدون تغییر و با قیمت 186 میلیون در بازار عرضه شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید