رصد بازار خودروهای داخلی؛

کورس قیمت‌ها؛ سایپا از نفس افتاد + جدول

کدخبر: ۴۵۷۷۷۱
اقتصادنیوز: هرچند دلار امروز در7 آذر 1400 هم روندی صعودی داشت، اما ارزیابی خودرو نشان از آن دارد که سایپایی ها از افزایش قیمت خسته شده اند و امروز بدون تغییر در بازار عرضه قیمت گذاری شدند.
کورس قیمت‌ها؛ سایپا از نفس افتاد + جدول

 به گزارش اقتصادنیوز ؛ ترمز رشد قیمت خودرو در بازار در حالی کشیده شد که امروز دلار افزایش 100 تومانی نسبت به روز گذشته داشت و این روند موجب شده بود تا این تصور به وجود آید که با روند شاهد افزایش قیمت در بازار خودرو خواهیم بود. اما رصد بازار خودرو نشان داد که بازار خودرو از افزایش قیمت خسته شده و فعلا دست از افزایش کشیده است.

وضعیت محصولات سایپا در بازار

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2» و «ساینا» اشاره کرد.

با توجه به ارزیابی بازار خودرو می توان گفت امروز خانواده کوییک بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شدند و به این طریق «کوییکR» امروز در بازار با  قیمت 191 میلیون تومانی و «کوییک معمولی» هم بدون تغییر  189میلیون تومان قیمت گذاری شد. ثبات قیمت به «ساینا» نیز رسید و این خودرو امرو در بازار 184 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

از سوی دیگر ارزیابی های صورت گرفته نشان دهنده آن است که «تیبا صندوقدار» و «تییا 2 معمولی» امروز بدون تغییر در بازار عرضه شدند و قیمت آنها به ترتیب به  169 و 180 میلیون تومان رسید.

سایپا 7

رصد بازار خودرو همچنین نشان دهنده آن است که قیمت «شاهین» هم امروز تغییر قیمت نداشت و در بازار 343 میلیون تومان قیمت گذاری شد.  

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید