رصد بازار خودروهای داخلی؛

محاصره ایران‌خودرو توسط بحران‌های داخلی و خارجی + جدول قیمت

کدخبر: ۴۵۸۰۵۰
اقتصادنیوز: پرتیراژهای ایران خودرو هم مانند سایپایی ها امروز با رشد 1 تا 2 میلیون تومان در بازار عرضه شدند تا به طریق افزایش قیمت شامل اکثر خودروهای پرطرفدار در بازار شود.
محاصره ایران‌خودرو توسط بحران‌های داخلی و خارجی + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز؛ افزایش قیمت دلار و بحران های داخلی و خارجی برای ایران خودرو از جمله دلایلی است که فعالان اقتصادی رشد قیمت پرتیراژهای ایران خودرو را به آن نسبت می دهند.

تعطیلی ایران خودرو تبریز از شب گذشته و به دنبال اعتراض کارگران از جمله بحران های داخلی این شرکت محسوب می شود که روی قیمت محصولات این شرکت اثرگذاشته است.

اعتصاب کارگران؛ تعطیلی ایران‌خودروی تبریز!

عواملی که موجب شد تا امروز علاوه بر خانواده پژو ، خانواده دنا به همراه رانا پلاس در بازار رشد قیمت را تجربه کنند.

وضعیت محصولات ایران خودرو

 از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو 206 تیپ 2»، «پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار» ، «سمند LX با موتورEF7 » و « سورن پلاس »، «رانا پلاس»، «دنا معمولی»، «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

با توجه به رصد بازار خودرو می توان گفت بیشتر پرتیراژهای ایران خودرو امروز رشد 1 تا 2 میلیون تومان در بازار داشتند. براساس ارزیابی های صورت گرفته امروز می توان گفت امروز خانواده پژو در بازار افزاش 1 تا 2 میلیونی قیمت داشتند. رصد بازار نشان دهنده آن است که «پژو 206 تیپ 2» امروز با رشد 2 میلیونی در بازار به 264 میلیون تومان رسید و «پژو 206 صندوقدار» هم با افزایش 2 میلیونی در بازار 302 میلیونی شد.  از سوی دیگر امروز «پژو 206 تیپ 5» هم امروز با افزایش 1 میلیونی  305 میلیونی تومان قیمت گذاری شد.

در میان خانواده دنا هم امروز «دنا معمولی» با افزایش 2 میلیونی در بازار و با قیمت 342 میلیون تومان قیمت گذاری شد.  «دنا پلاس توربو اتومات» هم امروز با افزایش 2 میلیون تومانی در بازار 478 میلیون تومان قیمت گذاری شد. اما «رانا پلاس» هم رشد یک میلیونی قیمت در بازار داشت و با قیمت 299 میلیون تومان در بازار عرضه شد.

همچنین با نگاهی به بازار خودرو می توان گفت امروز «سمند LX با موتورEF7» بدون تغییر قیمت در بازار 279 میلیون تومان قیمت گذاری شد و «سورن پلاس» هم تغییر قیمتی در بازار نداشت و 322 میلیون تومان در بازار قیمت خورد.

ایران 8

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید