رصد بازار خودروهای داخلی؛

توقف قیمت محصولات سایپا در بازار + جدول

کدخبر: ۴۶۴۳۷۹
پروند محصولات سایپا امروز 4 دی 1400همانند ایران خودرویی ها بدون تغییر بسته شد و در بازار همانند روز گذشته قیمت گذاری شدند.
توقف قیمت محصولات سایپا در بازار + جدول

به گزارش اقتصادنیوز؛ ثابت شدن قیمت سایپایی ها در بازار در حالی شکل گرفته که محصولات این شرکت هفته گذشته با افت قیمت در بازار عرضه شدند، اما این روند امروز و با توجه به اعلام زمان از سرگیری مذاکرات از روز دوشنبه متوقف شد و قیمت سایپایی ها در بازار استپ کرد.

اعلام زمان مذاکرات از یک سو و نوسان رو به پایین نرخ دلار از سوی دیگر عمده دلایلی است که فعالان بازار خودرو استپ قیمت محصولات سایپا در بازار را به آن نسبت می دهند.  

قیمت محصولات سایپا

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که سایپایی ها بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شدند.  ارزیابی بازار خودرو امروز نشان می دهد که امروز قیمت «کوییک R» بدون تغییر در بازار به 199 میلیون تومان رسید و «کوییک معمولی» امروز بدون تغییر 195 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

  خانواده تیبا نیز امروز بدون تغییر قیمت گذاری شدند و براین اساس «تیبا صندوقدار» در بازار 179 میلیون تومانی شد و قیمت «تیبا 2 معمولی» هم به 182 میلیون رسید.

از سوی دیگر «ساینا» هم بدون تغییر 191 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد.  براساس ارزیابی بازار خودرو می توان گفت «شاهین» هم امروز بدون تغییر و با قیمت 345 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد.

سایپا 4

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید