رصد بازار خودروهای داخلی؛

رشد قیمت پرتیراژهای ایران خودرو + جدول

کدخبر: ۴۷۱۰۹۳
اقتصادنیوز: رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که پرتیراژهای ایران خودرو امروز با رشد یک میلیون تومانی در بازار قیمت گذاری شدند.
رشد قیمت پرتیراژهای ایران خودرو + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ رشد یک میلیونی برخی از پرتیراژهای ایران خودرو امروز در حالی ثبت شد که نرخ دلار هم امروز نوسان رو به بالا داشت و بازار با این شرایط به صورت یکدست شکل افزایشی به خود گرفت.

نوسان پی در پی قیمت خودرو در حالی است که به گفته فعالان بازار خودرو همچنان خریداران و فروشندگان تمایلی برای ورود به بازار از خود نشان نمی دهند. ظاهرا هر چند بازار خودرو از طولانی شدند مذاکرات خسته شده است، اما خریداران و فروشندگان انتظار را به ورود به بازار ترجیح می دهند. 

قیمت های جدید محصولات ایران خودرو

 از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو 206 تیپ 2»، «پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار» ، «سمند LX با موتورEF7» و «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا معمولی»، «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز برخی از محصولات پرتیراژ ایران خودرو با رشد یک میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شدند.

با توجه ارزیابی بازار «رانا پلاس» هم امروز در بازار با افزایش یک میلیون تومانی در بازار 307 میلیون تومان قیمت خورد.

از سوی دیگر در خانواده دنا نیز امروز «دنا معمولی» با رشد یک میلیون تومانی در بازار 352 شد. قیمت «دنا پلاس توربو اتوماتیک» امروز بدون تغییر در بازار 510 میلیون تومان رسید.  

در میان خانواده 206 نیز هرچند «پژو 206 تیپ 2» امروز بدون تغییر در بازار با قیمت 272 میلیون تومان عرضه شد، اما «پژو 206 صندوقدار» و «پژو 206 تیپ 5» با رشد یک میلیون تومانی به ترتیب در بازار به 309 میلیون تومان و «پژو 206  صندوقدار» هم 307 میلیون تومان قیمت گذاری شدند. 

در میان خانواده سمند نیز امروز شاهد استپ قیمتی در بازار بوده ایم. براساس رصد بازار خودرو «سمند LX با موتورEF7» در بازار بودیم امروز 281 میلیون تومانی شد. از سوی دیگر «سمند سورن پلاس» نیز امروز در بازار بدون تغییر در بازار 315 میلیون تومان قیمت خورد.

ایران 3

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید