رصد بازار خودروهای داخلی؛

رشد قیمت «ساینا» و «شاهین» در بازار + جدول

کدخبر: ۴۷۳۳۱۱
اقتصادنیوز: امروز 12 بهمن 1400 رصد بازار خودروهای سایپا نشان دهنده آن است که «شاهین» و «ساینا» در بازار با رشد یک میلیون تومانی در بازار قیمت گذاری شدند.
رشد قیمت «ساینا» و «شاهین» در بازار + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ رشد قیمت برخی از محصولات سایپا در حالی رقم خورد که امروز نرخ دلار نوسان کاهشی داشت، اما این نوسان چندان نتوانست در بازار اثرگذار باشد، با این شرایط می توان گفت قیمت محصولات سایپا خلاف جهت نرخ دلار در بازار قیمت گذاری شدند.  

قیمت محصولات سایپا

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» اشاره کرد. رصد بازار محصولات سایپا نشان دهنده آن است امروز «شاهین» و «ساینا» در بازار با رشد یک میلیونی قیمت گذاری شدند.

با این شرایط امروز «ساینا» با رشد یک میلیونی در بازار 197 میلیون تومان قیمت خورد و به 200 میلیون تومان نزدیک شد.

از سوی دیگر «شاهین» نیز با رشد یک میلیون تومانی امروز در بازار 345 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

اما رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که سایر محصولات سایپا امروز بدون تغییر در بازار عرضه شدند.

در میان خانواده تیبا نیز رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «تیبا صندوقدار» در بازار بدون تغییر 182میلیون تومان قیمت گذاری شد. از سوی دیگر قیمت «تیبا 2 معمولی» نیز امروز بدون تغییر 187 میلیون تومانی ماند.

از سوی دیگر خانواده کوییک نیز امرو بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند. براساس ارزیابی بازار قیمت «کوییکR» در بازار امروز به 202 میلیون تومان رسید و «کوییک معمولی» هم بدون تغییر قیمت در بازار 195 میلیون تومان قیمت خورد.

سایپا 12

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید