رصد بازار خودروهای داخلی؛

قیمت کدام محصولات سایپا در بازار افت کرد؟ + جدول

کدخبر: ۴۶۹۲۸۳
اقتصادنیوز: هرچند امروز 25 دی ماه 1400 نرخ دلار در بازار افت 400 تومانی داشت،‌اما برخی از محصولات سایپا به افت یک میلیون تومانی قیمت بسنده کردند.
قیمت کدام محصولات سایپا در بازار افت کرد؟ + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ رصد بازار خودروهای سایپا نشان دهنده آن است که از میان 6 محصول سایپا امروز 4 خودرو رشد قیمت داشتند و 2 خودرو بدون تغییر در بازار عرضه شدند.

فعالان بازار خودرو معتقدند که انتظار برای مشخص شدن نتایج مذاکرات عمده دلیلی است که موجب سردرگمی بازار خودرو شده بطوریکه قیمت خودرو با نوسان پی در پی همراه است، نوسانی که به نتایج مذاکرات گره خورده است.

از سوی دیگر تغییرات پی در پی در بازار در حالی رقم می خورد که به گفته فعالان بازار خودرو هنوز خبری از خریدار و فروشنده نیست و خریداران و فروشندگان در انتظار نتایج ادامه دور هشتم مذاکرات بسر می برند. تغییرات پی در پی قیمت خودرو در بازار نیز به این موضوع دامن زده است.

 قیمت محصولات سایپا

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» اشاره کرد.

رصد بازار محصولات سایپا نشان دهنده آن است که اکثر محصولات این شرکت امروز با افت یک میلیون تومانی در بازار عرضه شدند.

با این شرایط امروز «ساینا» با افت 1 میلیون تومانی در بازار به 191 میلیون تومان قیمت خورد.

از سوی دیگر امروز خانواده کوییک در بازار امروز هم رشد قیمت داشتند و هم بدون تغییر قیمت خوردند. با این شرایط قیمت «کوییک معمولی» با افت یک میلیونی در بازار به 194 میلیون تومان رسید و «کوییکR» بدون تغییر در بازار 201 میلیون تومانی شد.

اما خانواده تیبا هم امروز با افت یک میلیون تومانی در بازار قیمت گذاری شدند. رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که  «تیبا 2 معمولی» با افت یک میلیونی در بازار 185 میلیون تومانی شد و قیمت «تیبا صندوقدار» نیز در بازار به 180 میلیون تومانی رسید.

در اکوایران ببینید؛

براساس ارزیابی بازار خودرو می توان گفت «شاهین» امروز بدون تغییر و با قیمت 344 میلیون تومان در بازار عرضه شد.

سایپا 25

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید