رصد بازار خودروهای داخلی؛

بی‌تفاوتی خریداران به شب عید بازار خودرو + جدول

کدخبر: ۴۷۹۱۳۵
اقتصادنیوز: پرونده قیمت خودرو در دومین هفته اسفند ماه 1400 بدون تغییر در بازار بسته شد. رصد بازار نشان دهنده آن است که پرتیراژهای ایران خودرو امروز با ثبات در بازار عرضه شدند.
بی‌تفاوتی خریداران به شب عید بازار خودرو + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ ثبات قیمت در بازار خودرو در حالی رقم خورد که هر سال در اسفند ماه شاهد رونق خرید و فروش در بازار خودرو بوده ایم، اما امسال نوسان نرخ دلار از یک سو و انتظار برای مشخص شدن نتایج مذاکرات وین از سوی دیگر موجب شد تا بازار خودرو در بلاتکلیفی به سر ببرد. از سوی دیگر همه ساله در اسفندماه خودروسازان اقدام به عرضه خودرو با مدل سال بعد می کردند که این امر ترغیب خریداران و رونق در بازار را به همراه داشت. اتفاقی که امسال صورت نگرفت و تعهد و پیش فروش خودروسازان موجب شد تا عرضه خودرو با مدل سال آینده کنسل شود. اتفاقی که موجب شد تا خریدران نیز تمایلی برای خرید از خود نشان ندهند.  

با این شرایط امروز هم پرتیراژهای ایران خودرو هم سایپایی‌ها بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شدند.

قیمت های جدید محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو 206 تیپ 2»، «پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار»، «سمند LX با موتورEF7» و «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا معمولی»، «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که پژو 206 امروز بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شدند. به این ترتیب «پژو 206 تیپ 2» و «پژو 206 تیپ 5» این هفته به ترتیب 269 و 330 میلیون تومان قیمت داشتند و صندوقدار این خانواده یعنی «پژو 206 صندوقدار» هم 325 میلیون تومان معامله شد.  به گفته فعالان بازار خودرو در حال حاضر پژو 206 تیپ 5 و پژو 206 صندوقدار با مدل 1399 در بازار معامله می شوند.

خانواده سمند هم این هفته ثبات قیمت را تجربه کردند. «سمند LX با موتورEF7» بدون تغییر در بازار 281 میلیون تومان به فروش رسید و «سمند سورن» هم با ثبات قیمت 314 میلیون تومان معامله شد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز «رانا پلاس» در بازار بدون تغییر 309 میلیون تومان قیمت خورد. «دنا معمولی» هم با ثبات قیمت در بازار 351 میلیون تومان به فروش رفت و «دنا پلاس توربو» هم در بازار 490 میلیون تومان قیمت خورد.

ایران 7

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید