رصد بازار خودروهای داخلی؛

ایران خودرویی ها به استقبال تعطیلات رفتند + جدول

کدخبر: ۴۸۲۸۷۹
اقتصادنیوز: امروز 23 اسفند 1400 پرتیراژهای ایران خودرو در حالی که نرخ دلار نوسان اندکی داشت بدون تغییر در بازار عرضه شدند.
 ایران خودرویی ها به استقبال تعطیلات رفتند + جدول

به گزارش اقتصادنیوز به گفته فعالان بازار خودرو هرچند قیمت خودرو در بازار تغییر اندکی داشته است، اما این نکته را نیز باید در نظر گرفت که هنوز خبری از مشتری در بازار نیست. شاید اعلام خبر آزاد شدن واردات خودرو به کشور که از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام شده بر انتظاری شدن بازار خودرو بی اثر نبوده است. فعالان بازار خودرو بر این نکته نیز تاکید می کنند که با نزدیک شدن به روزهای آخر سال بازار خودرو به استقبال تعطیلات رفته است.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو 206 تیپ 2»، «پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار»، «سمند LX با موتورEF7» و «سمند سورن پلاس»، «دنا معمولی» ، «رانا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

براساس ارزیابی ها امروز «دنا پلاس توربو اتومات» امروز بدون تغییر در بازار 482 میلیون تومان قیمت گذاری شد. «دنا معمولی» هم در بازار 351 میلیون تومان به فروش رفت و تغییر قیمتی نداشت. از سوی دیگر رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز «رانا پلاس» نیز بدون تغییر در بازار 304 میلیون تومان قیمت خورد.

از سوی دیگر رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که پژو 206 امروز تغییری در بازار نداشتند. به این ترتیب «پژو 206 تیپ 2» امروز 268 میلیون تومانی شد. «پژو 206 تیپ 5» و «پژو 206 صندوقدار» هم بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند با این شرایط «پژو 206 تیپ 5» در بازار 330 میلیون تومان قیمت گذاری شد و  مدل صندوقدار این خانواده یعنی «پژو 206 صندوقدار» نیز  325 میلیونی شد. به گفته فعالان بازار خودرو در حال حاضر پژو 206 تیپ 5 و پژو 206 صندوقدار با مدل 1399 در بازار معامله می شوند. 

خانواده سمند نیز امروز در بازار افت قیمت نداشتند. براساس ارزیابی صورت گرفته امروز «سمند LX با موتورEF7» در بازار 279 میلیون تومان به فروش رسید و «سمند سورن» هم در بازار با قیمت 310 میلیون تومان معامله شد.

ایران 23

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید