رصد بازار خودروهای داخلی؛

سورن پلاس ترمز برید/ افزایش 36 میلیونی در یک هفته +جدول

کدخبر: ۴۹۳۹۴۷
اقتصادنیوز: «سورن پلاس» پس از افزایش 31 میلیونی قیمت در ابتدای هفته گذشته امروز 19 اردیبهشت 1401 رشدی 5 میلیونی را تجربه کرد تا به این طریق در یک هفته قیمت این خودرو 36 میلیون تومان گران شود.
سورن پلاس ترمز برید/ افزایش 36 میلیونی در یک هفته +جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز برخی از پرتیراژهای ایران خودرو رشدی یک میلیونی داشتند و سمند سورن پلاس هم رشدی 5 میلیونی را تجربه کرد.

براساس ارزیابی بازار امروز «سمند LX با موتورEF7» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» در بازار یک میلیون افزایش قیمت داشتند و «سمند سورن پلاس» هم به یکه تازی خود در بازار ادامه می دهد، به گفته فعالان بازار کمبود عرضه این خودرو موجب شده تا قیمت آن از کنترل خارج شود.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو 207 دنده ای»، «پژو 207 سقف شیشه ای»، «سمند LX» ، «سمند LX با موتورEF7» و «سمند سورن پلاس»، «دنا معمولی» ، «رانا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز خانواده سمند هم افزایش قیمت داشت و هم با ثبات در بازار عرضه شدند و با این شرایط «سمند LX» در بازار امروز 283 میلیون تومان قیمت خورد و تغییری نداشت و «سمند LX با موتورEF7 » هم با افزایش یک میلیونی 336 میلیون تومان در بازار عرضه شد، اما «سمند سورن پلاس» امروز رکورددار رشد قیمت در بازار بود و با افزایش 5میلیونی در بازار 355 میلیون تومانی شد. به گفته فعالان بازار خودرو کمبود عرضه در بازار موجب افزایش قیمت این خودرو شده است.

از سوی دیگر امروز«رانا پلاس» بدون تغییر 330 میلیون قیمت خورد و تغییر قیمتی نداشت. همچنین براساس ارزیابی های صورت گرفته «دنا معمولی» هم بدون تغییر در بازار  386 میلیون تومان معامله شد و «دنا پلاس توربو اتومات» نیزبا افزایش یک میلیونی 503 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

همچنین ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که امروز در میان خانواده پژو 207 «پژو 207 دنده ای» بدون تغییر در بازار 405 میلیون تومان دست به دست شد و قیمت «پژو 207 سقف شیشه ای» نیز بدون تغییر 412 میلیون تومانی ماند.

ایران 19

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید