رصد بازار خودروهای داخلی؛

نوسان قیمت در بازار محصولات سایپا + جدول

کدخبر: ۴۹۵۶۰۳
اقتصادنیوز: ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز 26 اردیبهشت 1401 سایپایی ها با افزایش یک میلیون تومانی قیمت در بازار عرضه شدند، رشدی که فعالان بازار آن را به وضعیت مبهم قیمت دلار در بازار نسبت می دهند.
نوسان قیمت در بازار محصولات سایپا + جدول

به گزارش اقتصادنیوز؛ به گفته فعالان بازار خودرو در میان محصولات سایپا امروز «شاهین»، «کوییک معمولی» و «تیبا 2 معمولی» در بازار رشد قیمت داشته اند و سایر خودروها بدون تغییر در بازار عرضه شده اند.

قیمت محصولات سایپا

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» اشاره کرد.

براساس ارزیابی بازار خودرو امروز شاهین با افزایش یک میلیونی در بازار 382 میلیون قیمت خورد. قیمت «ساینا» هم بدون تغییر در بازار 220 میلیون تومان دست به دست شد.

اما «کوییک R» هم در بازار رشد قیمت نداشت و 233 میلیون قیمت خورد، اما «کوییک معمولی»  با رشد یک میلیونی در بازار 221 میلیونی شد.

در میان محصولات سایپا امروز خانواده تیبا هم افزایش قیمت داشت و هم بدون تغییر در بازار عرضه شد. مدل صندوقدار این خودرو بدون تغییر در بازار 200 میلیون تومانی شد.  و «تیبا 2 معمولی» هم در بازار  208 میلیون تومان دست به دست شد.  

سایپا 26

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید