رصد بازار خودروهای داخلی؛

تداوم سردرگمی در بازار سایپایی ها + جدول قیمت

کدخبر: ۴۹۸۶۵۵
اقتصادنیوز: رصد بازار خودروها نشان می دهد امروز9 خرداد 1401 قیمت خودروها در جا زده و تمامی محصولات گروه خودروسازی سایپا با ثبات قیمت نسبت به روز گذشته معامله شدند.
تداوم سردرگمی در بازار سایپایی ها + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز ؛ نرخ دلار امروز هم بازار خودروها را چندان با خود همراه ندید و آنطور که از بازار آزاد خودروها به گوش می رسد، قیمت ها هیچ تغییری با روز گذشته نداشته اند.  

 قیمت محصولات سایپا

«شاهین»، «کوییکR  «، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا»، محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند. 

«شاهین» بدون تغییر قیمت همچنان 384 میلیون تومان معامله شد. این در حالی بود که این خودروی سایپا روز گذشته تنها خودرویی بود که در بین محصولات این گروه خودروسازی رشد قیمت را تجربه کرده بود. 

«ساینا» هم 217 میلیون تومان قیمت خورد و «کوییک R» هم در کنار سایر محصولات گروه سایپا با ثبات قیمت روز را به پایان رساند. این خودرو امروز 224 میلیونی بود. «کوییک معمولی» هم با قیمت 215 میلیون تومان در بازار به فروش رسید. 

«تیبا صندوقدار» دیگر محصول سایپا هم امروز 194 میلیون تومانی بود تا در روز ثبات قیمت ها سایر محصولات گروه سایپا را همراهی کند. «تیبا 2 معمولی» هم 204 میلیون تومان باقی ماند تا سایه ثبات قیمت ها بر سر بازار محصولات سایپا سنگینی کند.

سایپا 9

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید