رصد بازار خودروهای داخلی؛

صعود یک میلیون تومانی سمند ال‌ایکس در بازار + جدول قیمت

کدخبر: ۴۹۸۹۱۲
اقتصادنیوز: امروز با نوسانات جدید نرخ دلار در بازار قیمت برخی خودرو هم در بازار شکل افزایشی به خود گرفتند.
صعود یک میلیون تومانی سمند ال‌ایکس در بازار + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز ؛ رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز «سمندlx» و «سمندlx باموتور EF7 » با افزایش یک میلیونی در بازار عرضه شدند و سایر محصولات پرتیراژ ایران خودرو تغییر قیمت نداشتند.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که طی روزهای اخیر بازار خودرو یا ثبات قیمت داشته و یا افت اما هر گونه در بازار قیمت گذاری شده مشتری نداشته است.

به گفته فعلان بازار خودرو اندک خریداران خودرو به خریدهای پیش فروشی خودروسازان بسنده می کنند و در صف ماندن را به خرید از بازار تریجح می دهند. هرچند این در صف ماندن بیش از زمان تعیین شده در قرارداد باشد و یا مثل طرح « سامانه فروش یکپارچه» با گذشته یک هفته از ثبت نام در طرح یکپارچه تخصیص خودرو هنوز نتایج آن اعلام نشده باشد.  روز گذشته (دوشنبه) قرعه‌کشی طرح‌ها برگزار شد، مقرر بود، اسامی منتخبان ساعت ۹ صبح امروز (سه‌شنبه) بر روی همین سامانه منتشر شود؛ اما گویا نهادهای نظارتی همچون وزارت صمت برای احراز هویت مشتریان به‌ویژه در طرح جوانی جمعیت، به زمان بیشتری نیاز دارند و با این شرایط ۲۴ ساعت برای اعلام اسامی مهلت خواسته‌اند.

از سوی دیگر انتظار برای مشخص شدن ضوابط واردات خودرو نیز یکی دیگر از دلایلی است که موجب شده تا بازار خودرو بدون مشتری بماند.

قیمت محصولات ایران خودرو

با توجه به ارزیابی های صورت گرفته در میان خانواده سمند امروز «سمندLX  » با رشد یک میلونی در بازار 292 میلیون تومان قیمت گذاری شد و «سمند LX با موتورEF7» هم 348 میلیون تومان به فروش رفت که رشدی یکه میلیون تومانی داشت. اما «سمند سورن پلاس» با سایر محصولات خانواده خود همراهی نکرد و 355 میلیون تومان باقی ماند.

امروز «رانا پلاس» امروز ثبات قیمت داشت و  308 میلیون تومانی باقی ماند.  

«دنا پلاس توربو اتومات» همچون روز گذشته 505 میلیون تومانی بود و «دنا معمولی» هم 395 میلیون تومان دست به دست شد.

 اما «پژو 207 دنده‌ای» امروز 405 در بازار عرضه شد که تغییر نسبت به روز گذشته نداشت و  دیگر محصول این خانواه یعنی «پژو 207 سقف شیشه ای» هم با ثبات قیمت همچون روز گذشته 412 میلیون به فروش رسید.

ایران 10

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید