رصد بازار خودروهای داخلی؛

ایست قیمتی سایپایی‌ها در بازار + جدول قیمت

کدخبر: ۵۰۰۲۴۳
اقتصادنیوز: محصولات سایپا امروز 17 مرداد 1401 با چه قیمتی در بازار عرضه شدند؟‌
ایست قیمتی سایپایی‌ها در بازار + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز ؛ رصد بازار محصولات سایپا نشان دهنده آن است که سایپایی ها نیز همانند ایران خودرویی ها امروز هم ثبات قیمت را تجربه کردند و هم رشد را برخی از محصولات این شرکت نیز بدون تغییر در بازار عرضه شدند. به گفته فعالان بازار خودرو این روزها در دوران بلاتکلیفی به سر می برد. 

قیمت محصولات سایپا

«شاهین»، «کوییکR»  «، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا»، محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

با توجه به ارزیابی بازار می توان گفت امروز «شاهین» برخلاف روز گذشته امروز کاهش یک میلیونی قیمت داشت و در بازار 384 میلیون تومان قیمت خورد. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است خانواده کوییک امروز هم ثبات قیمت داشت و هم با رشد یک میلیونی قیمت در بازار عرضه شد. با این شرایط «کوییک R» امروز 223 میلیونی تومان قیمت خورد و «کوییک معمولی» هم رشد یک میلیونی را تجربه کرد و 213 میلیون تومانی در بازار به فروش رسید. خانواده تیبا هم بدون تغییر باقی ماندند و با این شرایط «تیبا صندوقدار» دیگر محصول سایپا   امروز در بازار 193 میلیون تومانی و «تیبا 2 معمولی» هم 204 میلیون تومان در بازار دست به دست شد. «ساینا» هم ثبات قیمت داشت و 215 میلیون تومان قیمت خورد. 

سایپا 17

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید