گزارش «اقتصادنیوز» از قیمت خودروهای پرتیراژ

قهر خریداران با بازار خودرو /سورن پلاس 360 میلیونی شد+جدول

کدخبر: ۵۰۱۵۷۴
اقتصادنیوز: پرتیراژهای ایران خودرو امروز 23 خرداد در بازار رشد یک تا پنج میلیون تومان داشتند و برخی از محصولات این شرکت نیز بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند.
قهر خریداران با بازار خودرو /سورن پلاس 360 میلیونی شد+جدول

به گزارش اقتصادنیوز، در حالی امروز دلار با نوسان کاهشی در بازار قیمت گذاری شد که خودروها در بازار، هم رشد قیمت را شاهد بود و هم بدون تغییر راهی بازار شد؛‌ در این میان یک خودرو نیز طعم افت قیمت را چشید.

به گفته فعالان بازار خودرو، بازار این روزها دوران آشفته ای را پشت سر می گذارد و این آشفتگی موجب شده تا بازار با کوچک ترین تلاطمی دچار نوسان شود. از سوی دیگر ناآرامی حاکم در بازار خودرو موجب شده تا خریداران از بازار خودرو فاصله بگیرند که این امر به نوعی قهر خریدار از بازار را به همراه داشته است.    

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو 207 دنده ای»، «پژو 207 سقف شیشه ای»، «سمند LX» ، «سمند LX با موتورEF7 » و «سمند سورن پلاس»، «دنا معمولی» ، «رانا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان خانواده سمند، خودروی «سمند سورن پلاس» امروز در بازار افزایش پنج میلیونی قیمت داشت و  360 میلیون تومان دست به دست شد.

اما سمند «LX با موتورEF7» در بازار با کاهش 2 میلیونی در بازار 345 میلیون تومان قیمت گذاری شد، اما «سمندLX» در بازار تغییر قیمت نداشت و 302 میلیون تومان قیمت خورد.   

ارزیابی ها نشان دهنده آن است که «دنا معمولی» هم  امروز تغییر قیمت نداشت و در بازار 400 میلیون تومان قیمت گذاری شد، اما «دنا پلاس توربو اتومات» امروز رشد یک میلیونی قیمت داشت و 509 میلیون تومانی در بازار قیمت گذاری شد. «رانا پلاس» هم امروز با رشد یک میلیونی قیمت  در بازار 308 میلیون تومان قیمت خورد.

اما قیمت خانواده 207 «پژو 207 دنده‌ای» هم بدون تغییر 405 میلیون تومانی شد و محصول دیگر این خانواه یعنی «پژو 207 سقف شیشه ای» با ثبات قیمت همچون روز گذشته 412 میلیون به فروش رسید.

ایران 23

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید