رصد بازار خودروهای داخلی+ جدول

رشد 5 میلیون تومانی قیمت «دنا معمولی» در بازار

کدخبر: ۵۲۸۴۶۶
اقتصادنیوز: امروز 26 مهر 1401 ارزیابی بازار پرتیراژهای ایران خودرو از رشد یک تا پنج میلیونی قیمت ایران خودرویی‌ها حکایت دارد.
رشد 5 میلیون تومانی قیمت «دنا معمولی» در بازار

به گزارش اقتصادنیوز ؛ براساس رصد بازار خودرو می توان گفت علاوه بر پرتیراژهای ایران خودرو امروز سایپایی ها هم با رشد قیمت در بازار عرضه شدند. به گفته فعالان بازار خودرو رشد قیمتی در بازار خودرو در حالی رقم خورد که امروز دلار شکل کاهشی به خود گرفته بود؛ با این حال اینکه چه عاملی موجب رشد قیمت خودرو در بازار در شرایطی صورت گرفته که همچنان امکان کشف قیمت با توجه به کندی اینترنت و فیلترینگ بسیاری از شبکه های اجتماعی وجود ندارد. در این خصوص فعالان اقتصادی بر این نکته تاکید می کنند نقش بازارسازها در تغییر قیمت اثرگذار بوده و موجب شده تا پس از آرامش روزهای اخیر امروز شکل قیمتی در بازار تغییر کند.

فعالان بازار خودرو بر این نکته نیز تاکید می کنند که رشد قیمت خودروهای داخلی در حالی رقم خورده که از امروز دور دوم مزایده خودروهای دپو شده کلید خورد و با این شرایط رشد قیمت داخلی‌ها کمی دور از ذهن به نظر می رسد.

اما با وجود تغییرات صورت گرفته در بازار همچنان بازار خودروهای داخلی در رکود بسر می برد و این امر موجب شده تا فعالان اقتصادی از تداوم دوری کردن خریداران برای ورود به بازار خبر دهند.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو 207 دنده ای»، «هایما S7»، «سمند LX با موتورEF7 » و «تارا دنده ای»، «دنا معمولی» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمندLX با موتورEF7» در بازار امروز با افزایش 2 میلیونی 350 میلیون تومانی شد . «هایما S7» هم در بازار رشد 3 میلیونی قیمت داشت و  950 میلیون تومانی شد. رصد بازار نشان دهنده آن است که در میان پرتیراژهای ایران خودرو «تارا دنده ای» در بازار 444 میلیون تومانی باقی ماند و تغییر قیمت نداشت.

از سوی دیگر ارزیابی ها نشان دهنده آن است که در میان خانواده دنا هم «دنامعمولی» شاهد رشد قیمت در بازار بودیم بطوریکه «دنامعمولی» با افزایش 5 میلیونی در بازار 398 میلیون تومان قیمت خورد و «دنا پلاس توربو اتومات» هم با افزایش سه میلیونی 520 میلیون تومانی شد. از سوی دیگر «پژو 207 دنده‌ای» هم در بازار با افزایش سه میلیونی در بازار 408 میلیون تومان قیمت خورد.

ایران 26

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید