رصد بازار خودروهای داخلی؛

«شاهین» از مرز نیم میلیاردتومان گذشت! + جدول قیمت

کدخبر: ۵۴۳۳۷۰
اقتصادنیوز: رصد بازار محصولات سایپا از رشد 2 تا پنج میلیونی قیمت سایپایی‌ها در بازار امروز 30 آذر 1401 حکایت دارد.
«شاهین» از مرز نیم میلیاردتومان گذشت! + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز ؛ امروز و با تداوم نرخ دلار شاهد افزایش قیمت سایپایی ها در بازار بودیم بطوریکه در میان محصولات سایپا «تیبا صندوقدار» تنها خودرویی بود که بدون تغییر راهی بازار شد. براساس ارزیابی بازار امروز «شاهین» مرز نیم میلیاردی را رد کرد تا رکورد عجیبی در آذر ماه از خود بجا گذارد.

قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای «شاهین»، «کوییکR» ، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

خودرو «شاهین» امروز در بازار 2 میلیون رشد قیمت داشت و 502 میلیون قیمت گذاری شد، شاهین در دو هفته اخیر به دفعات رکورد رشد قیمت را شکست، اما هم با وجود عرضه این خودرو در بورس کالا روند رشد قیمت آن متوقف نشد و شاهد افزایش 2 میلیونی قیمت این خودرو در بازار بوده ایم. براساس ارزیابی بازار «ساینا» هم امروز رشد 2 میلیونی داشت و در بازار 280 میلیون تومان دست به دست شد. از سوی دیگر ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که خانواده کوییک هم امروز در بازار پنج تا سه میلیون افزایش داشت. با این شرایط «کوییکR» در بازار 292 میلیون تومان قیمت گذاری شد و «کوییک معمولی» هم در بازار 282 میلیون قیمت خورد. «تیبا صندوقدار» هم در بازار امروز تغییر قیمت نداشت و 270میلیون تومانی ماند و «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 280 میلیون تومان دست به دست شد و رشد سه میلیونی در بازار را ثبت کرد.

سایپا 30

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید