قیمت محصولات سایپا در بازار

کورس قیمتی «شاهین» در بازار خودرو +جدول

کدخبر: ۵۵۴۱۶۳
اقتصادنیوز: رصد بازار محصولات سایپا از کورس «شاهین» در بازار حکایت دارد، بطوریکه این خودرو امروز هم رشد قیمت داشت.
کورس قیمتی «شاهین» در بازار خودرو +جدول

به گزارش اقتصادنیوز، ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که امروز «شاهین» و «تیبا صندوقدار» در بازار رشدی 2 میلیونی را تجربه کردند و سایر محصولات سایپا بدون تغییر راهی بازار شدند. با توجه به ارزیابی بازار می توان گفت محصولات سایپا امروز هم راستایی بیشتری با نرخ دلار داشته اند و رشد قیمت در این بازار بسیار محدود صورت گرفته است.

قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای «شاهین»، «کوییکR » ، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

قیمت «شاهین» امروز در بازار 532 میلیون تومان شد و رشد 2 میلیونی قیمت داشت. اما ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که امروز «ساینا» بدون تغییر در بازار 316 میلیون تومان قیمت‌ خورد.

از سوی دیگر رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که خانواده کوییک هم امروز بدون تغییر راهی بازار شدند؛ با این شرایط  «کوییکR» در بازار 322 میلیون تومانی شد و «کوییک معمولی» در بازار 317 میلیون قیمت خورد.

اما در میان خانواده تیبا امروز «تیبا صندوقدار» در بازار با افزایش 2 میلیون تومانی داشت و 310 میلیون قیمت گذاری شد، «تیبا 2 معمولی» هم بدون تغییر در بازار 312 میلیون تومان دست به دست شد.

سایپا 19  اقتصاد

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید