رصد بازار خودروهای داخلی؛

تخت گاز خودرو در جاده افزایش قیمت + جدول

کدخبر: ۵۵۵۳۸۹
اقتصادنیوز: ارزیابی بازار از قیمت گذاری خودرو در دو جهت مختلف دارد، بطوریکه امروز برخی از پرطرفدارهای ایران خودرو رشد قیمت داشتند و برخی دیگر بدون تغییر راهی بازار شدند.
تخت گاز خودرو در جاده افزایش قیمت + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ براساس ارزیابی بازار روند رو به رشد قیمت خودرو در بازار در حالی صورت گرفته که نرخ دلار برای دومین روز نوسان اندک داشته، اما رشد قیمت در بازارهای مالی دیگر مانند طلا و سکه و ...  رشد قیمت داشته و همین عامل توانسته بر قیمت خودرو اثرگذارد.

امروز و براساس ارزیابی بازار «پژو 207 دنده ای»، «هایما S7 پلاس» و «سمند LX با موتورEF7» در بازار رشد قیمت داشته اند و «تارا دنده ای»، «دنا معمولی» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» بدون تغییر راهی بازار شدند.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو 207 دنده ای»، «هایما S7 پلاس»، «سمند LX با موتورEF7»، «تارا دنده ای»، «دنا معمولی» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند LX با موتورEF7 » در بازار امروز 472 میلیونی تومان قیمت گذاری شد و رشد 2 میلیونی را ثبت کرد. قیمت «هایما S7پلاس» هم با رشد 20 میلیون تومانی در بازار قیمت‌گذاری شد و یک میلیارد و 480 میلیونی شد.

اما «تارا دنده ای» هم در بازار 641 میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت. از سوی دیگر ارزیابی‌ها نشان دهنده آن است که در میان خانواده دنا بدون تغییر امروز  «دنامعمولی» در بازار 620 میلیون تومان قیمت گذاری شد و «دنا پلاس توربو اتومات» هم در بازار 775 میلیون تومان قیمت خورد .

اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز «پژو 207 دنده‌ای» هم در بازار 670 میلیون تومان قیمت گذاری شد و رشدی 10 میلیونی را تجربه کرد.

ایران 25

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید