رصد بازار خودروهای داخلی؛

دو گانه قیمت در بازار سایپا + جدول

کدخبر: ۵۵۵۳۹۴
اقتصادنیوز: ارزیابی بازار خودرو از رشد قیمت سایپایی‌ها در بازار حکایت دارد، رشدی که پس از ثبات قیمت روز گذشته رقم خورد.
دو گانه قیمت در بازار سایپا + جدول

به گزارش اقتصادنیوز؛ براساس رصد بازار خودرو امروز سایپایی‌ها با رشد 2 تا 7 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شدند و «شاهین» از مرز 550 میلیون تومان عبور کرد. براساس ارزیابی بازار رشد قیمت سایپایی‌ها در بازار در حالی رقم خورد که امروز دلار نوسان اندکی داشت، اما بازار خودرو بی توجه به این رشد قیمت در بازار قیمت‌گذاری شدند.

​امروز تمام محصولات سایپایی‌ها در بازار افزایش قیمت داشتند و «کوییکR» در بازار از مرز 330 میلیون عبور کرد.
 

​قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای «شاهین»، «کوییکR » ، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

قیمت «شاهین» امروز در بازار 557 میلیون تومان شد و رشد 7 میلیونی داشت. ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که امروز «ساینا» هم با رشد 3 میلیونی در بازار 324 میلیون تومان قیمت‌ خورد.

از سوی دیگر رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که خانواده کوییک هم امروز «کوییکR» در بازار 331 میلیون تومانی شد و رشد 2میلیونی را ثبت کرد و «کوییک معمولی» هم در بازار 325 میلیون قیمت خورد و رشدی2میلیونی داشت.

اما در میان خانواده تیبا، امروز «تیبا صندوقدار» در بازار با افزایش 4 میلیون تومانی داشت و 321 میلیون قیمت گذاری شد و «تیبا 2 معمولی» هم افزایش3میلیونی داشت و در بازار 324 میلیون تومان دست به دست شد.

سایپا 25

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید