رصد بازار خودروهای داخلی؛

دنا پلاس توربو اتومات یک میلیارد را رد کرد + جدول

کدخبر: ۵۶۶۲۳۱
اقتصادنیوز: رصد بازار نشان دهنده آن است که قیمت «دنا پلاس توربو اتومات» در بازار بالاخره از یک میلیارد تومان عبور کرد.
دنا پلاس توربو اتومات یک میلیارد را رد کرد + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ پس از اعلام قیمت‌های جدید خودروهای پرطرفدار داخلی شاهد دو اتفاق مهم در بازار بودیم، در این خصوص می توان به خروج خودروهای اقتصادی از بازار اشاره کرد، بطوریکه خودروهای اقتصادی سایپا وارد کانال 400 میلیون تومانی شدند و «دنا پلاس توربو اتومات» هم در بازار یک میلیارد تومان را رد کرد.    

طلسم قیمت خودرو شکست/ جزئیات افزایش قیمت کارخانه ای خودرو

رشد قیمت خودرو در حالی در بازار امروز رقم خورد که نرخ دلار نوسان اندکی در بازار داشت با این شرایط می توان گفت رشد قیمت خودرو تحت تاثیر نرخ دلار نبوده است.  

قیمت محصولات ایران خودرو

اما براساس ارزیابی بازار پرطرفدارهای ایران خودرو هم امروز با رشد قیمت 10 تا 63 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شدند و «هایما S5 پلاس» تنها خودرویی است که امروز در میان ایران خودرویی‌ها رشد قیمت نداشت.

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «207 پاناراما اتومات»، «هایما S5 پلاس»، «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتومات» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند سورن پلاس» در بازار 728 میلیونی تومان قیمت گذاری شد و نسبت به دو روز گذشته 33 میلیون تومان گران شد. اما «هایما S5پلاس» امروز بدون تغییر در بازار یک میلیارد و 660 میلیون قیمت گذاری‌ شد.

اما «رانا پلاس» هم در بازار 605 میلیون تومان قیمت خورد و رشدی 23 میلیونی را تجربه کرد.  در میان خانواده دنا هم «دناپلاس» در بازار 795  میلیون تومان قیمت گذاری شد و رشدی 10 میلیونی را تجربه کرد و «دنا پلاس توربو اتومات» هم با رشد 63 میلیونی در بازار یک میلیارد و 20 میلیون تومان قیمت خورد ودر بازار وارد باشگاه یک میلیاردی‌ها شد. اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز «207 پاناراما اتومات» هم در بازار یک میلیارد و 165 میلیون تومان قیمت گذاری شد و رشد 10میلیونی داشت.

ایران 20 اقتصاد

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید