رصد بازار خودروهای داخلی؛

بازگشت خودرو به جاده گرانی یک روز پیش از استیضاح وزیر صمت + جدول قیمت

کدخبر: ۵۷۰۴۰۱
اقتصادنیوز: قیمت خودرو پس از هفته‌ها آرامش بالاخره رشد کرد و پرطرفدارهای ایران خودرو امروز 9 اردیبهشت 1402 رشدی 5 تا 60 میلیون تومانی راهی بازار شدند.
بازگشت خودرو به جاده گرانی یک روز پیش از استیضاح وزیر صمت + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز ؛ علاوه بر خودرو نرخ دلار هم امروز رشد عجیب داشت که این عامل نیز بر بازار خودرو اثرگذاشت و موجب شد تا شاهد تغییر روند قیمت خودرو در بازار باشیم. طی روزهای اخیر دلار با نوسان اندک در بازار عرضه شد و این امر موجب شد تا قیمت خودرو در بازار شکل کاهشی به خود گیرد. هرچند برخی از فعالان بازار خودرو معتقدند که خودرو مسیر خود را از دلار جدا کرده، اما امروز با توجه به رشد ناگهانی نرخ دلار و خودرو می توان گفت این دو بازار همچنان در یک مسیر قرار دارند.

علاوه بر رشد نرخ دلار، افزایش قیمت خودرو یک روز پیش از استیضاح وزیر صورت گرفت.

براساس ارزیابی امروز «هایما S5 پلاس» در بازار رشد 60 میلیونی داشت و بیشترین رشد قیمت را به خود اختصاص داد و پس از آن «دنا پلاس توربو اتومات» هم با رشدی 30 میلیونی در بازار قیمت‌گذاری شد.   

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «207 پاناراما اتومات»، «هایما S5 پلاس»، «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتومات» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند سورن پلاس» در بازار 693 میلیونی تومان قیمت گذاری شد و نسبت به آخرین روز هفته گذشته رشد 21 میلیون تومانی داشت. «هایما S5پلاس» هم در بازار یک میلیارد و 560 میلیون تومان قیمت گذاری‌ شد رشد 60 میلیونی قیمت را تجربه کرد.

اما «رانا پلاس» هم در بازار امروز 596 میلیون تومان قیمت گذاری شد و رشدی 15 میلیونی در بازار داشت. از سوی دیگر «دناپلاس» هم در بازار امروز 750 میلیون تومان قیمت گذاری شد و رشدی 5 میلیونی را ثبت کرد، «دنا پلاس توربو اتومات» هم با رشد 30 میلیونی در بازار یک میلیارد و 30 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز «207 پاناراما اتومات» هم در بازار یک میلیارد و 100 میلیون تومان قیمت گذاری شد و رشدی 25میلیونی را ثبت کرد.

ایران اقتصاد 7

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید