رصد بازار خودروهای داخلی+جدول قیمت

بازگشت «207 پاناراما اتومات» به مرز یک میلیارد

کدخبر: ۵۶۹۷۷۶
اقتصادنیوز: بازار خودرو امروز هم شکل کاهشی داشت؛ بطوریکه پرطرفدارهای ایران خودرو با افت قیمت راهی بازار شدند.
بازگشت «207 پاناراما اتومات» به مرز یک میلیارد

به گزارش اقتصادنیوز؛ رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که از روز گذشته در کنار پرطرفدارهای ایران خودرو، سایپایی‌ها نیز در بازار شکل کاهشی به خود گرفتند. این افت در شرایطی در بازار صورت گرفته که امروز نرخ دلار خلاف جهت قیمت خودرو حرکت کرد و پس از چند روز ثبات امروز شکل افزایشی به خود گرفته بود. به گفته فعالان بازار خودرو چندی است که قیمت خودرو در بازار مسیر خود را از دلار جدا کرده و این روزها شاهد رفتار متفاوتی در بازار هستیم. فعالان بازار خودرو معتقدند شنیده‌ها و اخبار این روزها بیش از همه در بازار اثرگذار است، بطوریکه این شائبه تقویت شده است که این روند نزولی به استضیاح وزیر صمت و تلاش دولتی ‌ها برای مهار خشم نمایندگان از فاطمی امین مرتبط است.  

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «207 پاناراما اتومات»، «هایما S5 پلاس»، «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتومات» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند سورن پلاس» در بازار 672 میلیونی تومان قیمت گذاری شد و نسبت به روز گذشته افت 16 میلیون تومانی داشت. «هایما S5پلاس» هم در بازار یک میلیارد و 500 میلیون تومان قیمت گذاری‌ شد افت 23 میلیونی قیمت را تجربه کرد.

اما «رانا پلاس» هم در بازار امروز 581 میلیون تومان قیمت گذاری شد و افتی 11 میلیونی در بازار داشت. از سوی دیگر «دناپلاس» هم در بازار امروز 745 میلیون تومان قیمت گذاری شد و افتی 5 میلیونی را ثبت کرد، «دنا پلاس توربو اتومات» هم که سال گذشته مرز یک میلیارد تومان را رد کرده بود بدن تغییر در این مرز باقی ماند. اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز «207 پاناراما اتومات» هم در بازار یک میلیارد و 75 میلیون تومان قیمت گذاری شد و افت 30 میلیونی را ثبت کرد.

ایران اقتصاد 6

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید