رصد بازار خودروهای داخلی؛

سقوط «دنا پلاس توربو اتومات» از کانال یک میلیاردی‌ها

کدخبر: ۵۷۰۸۵۰
اقتصادنیوز: خودروهای پرطرفدار ایران خودرو امروز11 اردیبهشت 1402 هم روند کاهشی داشتند. روندی که فعالان بازار خودرو معتقدند ماحصل برکناری سیدرضا فاطمی‌امین از کرسی وزات صمت است.
سقوط «دنا پلاس توربو اتومات» از کانال یک میلیاردی‌ها

به گزارش اقتصادنیوز؛ رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که علاوه بر پرطرفدار ایران خودرو امروز سایپایی‌ها هم در بازار کاهش قیمت داشتند. فعالان بازار خودرو هرچند افت قیمت امروز را نتیجه برکناری فاطمی‌امین می دانند، اما شاید بتوان گفت طرح پیش‌فروش ایران خودرو هم در این افت بی‌ تاثیر نبوده است.

ثبت نام خودرو آغاز شد/ شرایط ثبت نام و جزئیات مرحله دوم طرح یکپارچه

7 خودرو آماده فروش به متقاضیان شدند+جزئیات

از سوی دیگر افت قیمت خودرو در بازار امروز در حالی رقم خورده که دلار در بازار رشد قیمت داشته است؛ با این شرایط قیمت خودروهای داخلی امروز مسیری خلاف جهت نرخ دلار داشته‌اند. براساس ارزیابی بازار بیشترین افت قیمت امروز به «دنا پلاس توربو اتومات» رسید و این خودرو در بازار با افت 20 میلیونی با یک عقب‌گرد از کانال یک میلیاردی‌ها خارجی شد.

مجبوریم کیش و قشم را بفروشیم!

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «207 پاناراما اتومات»، «هایما S5 پلاس»، «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتومات» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند سورن پلاس» در بازار 678 میلیونی تومان قیمت گذاری شد و نسبت به روز گذشته افت 5 میلیون تومانی داشت. «هایما S5پلاس» هم در بازار یک میلیارد و 545 میلیون تومان قیمت گذاری‌ شد و تغییر قیمت نداشت.

اما «رانا پلاس» هم در بازار امروز 596 میلیون تومان قیمت گذاری شد و افتی 4 میلیونی در بازار داشت. از سوی دیگر «دناپلاس» هم در بازار امروز 743 میلیون تومان قیمت گذاری شد و افتی 11میلیونی را ثبت کرد، «دنا پلاس توربو اتومات» هم بالاخره در بازار به زیر یک میلیارد رسید و افتی 20 میلیونی را تجربه کرد و قیمت آن به 997 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز «207 پاناراما اتومات» هم در بازار یک میلیارد و 112 میلیون تومان قیمت گذاری شد و افتی 3 میلیونی را ثبت کرد.

ایران اقتصاد 11

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید