افت 20 میلیونی «207 پاناراما اتومات»

افت قیمت خودرو همزمان با نوسان در بازار دلار

کدخبر: ۵۷۳۹۳۹
اقتصادنیوز؛ رصد بازار خودرو از افت قیمت محصولات پرطرفدار ایران خودرو حکایت دارد؛ افتی که محصولات سایپا هم آن را تجربه کردند تا به این طریق امروز سمت و سوی بازار کاهشی باشد.
افت قیمت خودرو همزمان با نوسان در بازار دلار

به گزارش اقتصادنیوز، براساس ارزیابی بازار و به گفته فعالان بازار خودرو افت قیمت خودرو در حالی امروز شکل گرفت که نرخ دلار نوسان افزایشی داشت، اما زور تعطیلات میان هفته به این افزایش چربید و بازار را کاهشی نگه داشت. فعالان بازار خودرو معتقدند نبود خریدار یکی از عمده دلایلی است که بازار خودرو را کاهشی کرده است. 

ارزیابی‌ها نشان می‌دهد امروز «دنا پلاس توربو اتومات» در بازار افت 21 میلیونی داشت و بیشترین کاهش قیمت را به خود اختصاص داد. «207 پاناراما اتومات» هم در بازار افت 20 میلیونی داشت. 

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «207 پاناراما اتومات»، «هایما S5 پلاس»، «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتومات» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند سورن پلاس» در بازار 611 میلیونی تومان قیمت گذاری شد و نسبت به افت 6 میلیونی داشت. «هایما S5پلاس» هم با کاهش 10 میلیونی در بازار یک میلیارد و 520 میلیون تومان قیمت گذاری‌ شد . اما «رانا پلاس» امروز افت 8 میلیونی داشت و در بازار با قیمت 562 میلیون تومان قیمت گذاری شد. «دناپلاس» هم در بازار امروز 9 میلیون افت داشت و 703 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

«دنا پلاس توربو اتومات» هم بدون تغییر در بازار 924 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و افت 21 میلیونی را ثبت کرد. اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز قیمت «207 پاناراما اتومات» یک میلیارد و 50 میلیون قیمت خورد و افتی 20 میلیونی داشت.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید