رصد بازار خودروهای داخلی؛

کاهش 9 میلیونی «کوییک معمولی» در بازار + جدول قیمت

کدخبر: ۵۷۵۱۹۸
اقتصادنیوز: ارزیابی بازار نشان می‌دهد امروز سایپایی‌ها با افت یک تا 9 میلیون تومان راهی بازار شدند و «کوییک معمولی» بیشترین افت قیمت را داشت.
کاهش 9 میلیونی «کوییک معمولی» در بازار + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز ؛ رصد بازار نشان می‌دهد کاهش قیمت بازار خودرو تنها سایپایی‌ها را در برنگرفت، بطوریکه امروز پرطرفدارهای ایران خودرویی‌ها هم با افت راهی بازار شدند. کاهش قیمت در بازار خودرو در حالی رقم خودرو که امروز نرخ دلار شکل افزایشی در بازار داشت و با توجه به سمت و سوی بازار خودرو می توان گفت امروز شاهد حرکت خلاف جهت بازار خودرو نسبت به نرخ دلار بودیم.

براساس قیمت‌گذاری بازار امروز «کوییکR » در بازار رشد 9 میلیونی داشت و «شاهین» هم رشد 5 میلیونی را تجربه کرد.

قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

قیمت «شاهین» امروز در بازار 610 میلیون تومان شد و افت 5 میلیونی داشت. از سوی دیگر رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان خانواده کوییک هم امروز «کوییک‌R» در بازار 362 میلیون تومان شد و افت یک میلیونی را تجربه کرد.

«کوییک معمولی» هم در بازار 356 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و افت 9 میلیون تومانی در بازار داشت. اما در میان خانواده تیبا هم امروز «تیبا صندوقدار» در بازار 346 میلیونی قیمت گذاری شد و افتی یک میلیون تومانی را تجربه کرد، «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 351 میلیون تومان دست به دست شد یک میلیون تومان کاهش قیمت داشت. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که «ساینا» هم در بازار 350 میلیون تومان قیمت‌ خورد و کاهشی 2 میلیونی در بازار داشت.

سایپا 31

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید