رصد بازار خودروهای داخلی؛

بازگشت بازار خودرو به مسیر کاهش قیمت؛ ریزش 10 میلیونی«دناپلاس»+ جدول

کدخبر: ۵۸۲۵۹۰
اقتصادنیوز: ارزیابی‌ها از بازگشت آرامش به بازار خودرو حکایت دارد، بطوریکه امروز پرطرفدارهای ایران خودرو پس از نوسان قیمتی دو روز گذشته امروز طعم کاهش قیمت را چشیدند.
بازگشت  بازار خودرو به مسیر کاهش قیمت؛  ریزش 10 میلیونی«دناپلاس»+ جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ اخبار روسیه موجب شد تا از شنبه بازار خودرو تغییر مسیر بدهد و به این طریق شاهد افزایش قیمت در بازار باشیم، روندی که بازگشت آرامش در روسیه دیرتر به بازار خودرو و رسید و امروز بالاخره پرطرفدارهای ایران خودرو طعم آرامش را چشید.

رصد بازار نشان دهنده آن است که امروز ایران‌خودرویی‌ها در بازار کاهش 7 تا 10 میلیونی را در بازار تجربه کنند.

ارزیابی‌ها از بازار حکایت از آن دارد که امروز «پژو 207 پاناراما اتومات» و «دنا پلاس» با افت 10 میلیونی راهی بازار شدند و بیشترین کاهش قیمت را به خود اختصاص دادند.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «207 پاناراما اتومات»، «هایما S5 پلاس»، «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتومات» اشاره کرد.  رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند سورن پلاس» در بازار 597 میلیونی تومان قیمت گذاری شد و نسبت به روز گذشته افت 8 میلیونی را تجربه کرد. اما قیمت «هایما S5 پلاس» هم در بازار امروز یک میلیارد و 295 میلیون تومانی ماند و تغییر قیمت نداشت.  از سوی دیگر رصد بازار نشان می‌دهد «رانا پلاس» هم امروز افتی 7 میلیونی در بازار داشت و 510 میلیون تومان قیمت خورد. اما امروز «دناپلاس» در بازار امروز 670 میلیون تومان قیمت گذاری شد و کاهش 10میلیونی داشت، اما «دنا پلاس توربو اتومات» امروز بدون تغییر 867 میلیون تومان قیمت خورد و کاهس میلیونی داشت. اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز قیمت «207 پاناراما اتومات» هم 860 میلیون قیمت خورد و کاهش 10میلیونی داشت.

ایران اقتصاد 5

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید