رصد بازار خودروهای داخلی؛

خودرو تازه تنفس از تعطیلات بازگشت + جدول قیمت

کدخبر: ۵۸۳۵۱۴
اقتصادنیوز: ارزیابی‌ها نشان می‌دهد خودرو پس از چند روز ریزش قیمت خودرو در بازار امروز رشد کرد و با این شرایط می‌توان گفت خودرو تازه نفس از تعطیلات بازگشت.
خودرو تازه تنفس از تعطیلات بازگشت + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز ؛ براساس رصد بازار در کنار پرطرفدارهای ایران خودرو امروز سایپایی‌ها هم رشد قیمت داشتند و با این شرایط شکل بازار امروز افزایشی بوده است.

به گفته فعالان بازار خودرو امروز در میان پرطرفدارهای ایران خودرو رشد یک تا 10 میلیونی داشتند و این رشد در کنار نوسان رو به بالای نرخ دلار رقم خورده است. فعالان بازار به این نکته اشاره می‌کنند که تعطیلات چند روزه موجب شده تا بازار هنوز سمت و سوی خود را پیدا نکرده است.

ارزیابی بازار نشان می دهد امروز «هایما S5 پلاس» با افزایش 10 میلیونی بیشترین رشد قیمت را به خود اختصاص داد و پس از آن «دناپلاس» با افزایش 5 میلیونی در جایگاه بعدی قرار گرفت.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «207 پاناراما اتومات»، «هایما S5 پلاس»، «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتومات» مورد ارزایابی قرار گرفت. رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند سورن پلاس» در بازار 595 میلیونی تومان قیمت گذاری شد و نسبت به روز گذشته رشد 3 میلیونی را تجربه کرد. اما قیمت «هایما S5 پلاس» هم در بازار امروز یک میلیارد و 330 میلیون تومانی شد و افزایش 10میلیونی داشت. از سوی دیگر رصد بازار نشان می‌دهد «رانا پلاس» هم امروز با افزایش یک میلیونی در بازار 504  میلیون تومان قیمت خورد. اما امروز «دناپلاس» در بازار امروز 665 میلیون تومان قیمت گذاری شد و رشد 5 میلیونی داشت، ارزیابی‌ها نشان می‌دهد «دنا پلاس توربو اتومات» هم امروز با افزایش 3 میلیونی 865 میلیون تومان قیمت خورد. اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز قیمت «207 پاناراما اتومات» هم 860 میلیون قیمت‌گذاری شد و رشد 2 میلیونی را تجربه کرد.

اقتصاد ایران 10

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید