رصد بازار خودروهای داخلی؛

قیمت خودرو در بازار زوج و فرد شد + جدول

کدخبر: ۵۹۱۱۸۱
اقتصادنیوز: قیمت‌گذاری بازار خودرو زوج و فرد شد، نیم‌نگاهی به جدول قیمتی خودروهای داخلس نشان می‌دهد بازارسازان روزهای زوج را برای کاهش قیمتو روزهای فرد را برای افزایش قیمت انتخاب کرد‌ه‌اند .
قیمت خودرو در بازار زوج و فرد شد + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛‌ ارزیابی بازار نشان می‌دهد در روزهای سپری شده در هفته جاری بازار خودرو به دفعات تغییر قیمت داشته بطوریکه در برخی روزها شاهد ریزش قیمت خودرو بودیم و در برخی دیگر با تغییر فرمان ناگهانی بازار شکل افزایشی به خود گرفت. اما اینکه چرا بازار خودرو چنین روندی پیش گرفته موضوعی است که فعالان بازار خودرو هم هیچ دلیلی برای آن ندارند و تنها به این نکته اشاره می‌کنند که پای بازارسازان در میان است.

امروز و در میان پرطرفدارهای ایران خودرو شاهد افت 3 تا 5 میلیونی قیمت بودیم،‌ این روند در حالی ثبت شده که روز گذشته بازار خودرو شکل افزایشی داشته است.

براساس ارزیابی بازار امروز «راناپلاس» بیشترین رشد قیمت را به خود اختصاص داد و با رشد 5 میلیونی راهی بازار شد و «هایما S5 پلاس» تنها خودرویی بود که تغییر قیمت نداشت.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «207 پاناروما اتومات»، «هایما S5 پلاس»، «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتومات» مورد ارزیابی قرار گرفت.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز اکثر پرطرفدارهای ایران خودرو افت قیمت داشتند با این شرایط «سمند سورن پلاس» در بازار با افت 4 میلیونی در بازار 576 میلیون تومانی شد. اما «هایما S5 پلاس» در بازار یک میلیارد و 225 میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت. از سوی دیگر رصد بازار نشان می‌دهد در بازه زمانی مورد بررسی «رانا پلاس» و 493 میلیون تومان قیمت خورد و افتی 5میلونی را تجربه کرد. در میان خانواده دنا هم امروز «دناپلاس» در بازار افت 4 میلیونی داشت و 636 میلیون تومان قیمت خورد و «دنا پلاس توربو اتومات» با افت 3میلیونی راهی بازار شد و در بازار 828 میلیون تومان قیمت گذاری شد. اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز «207 پاناراما اتومات» هم با افت3 میلیونی در بازار 842 میلیون قیمت خورد.

ایران اقتصاد 18

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید