رصد بازار خودروهای داخلی؛

جنب و جوش بازار خودرو در آستانه اربعین + جدول قیمت

کدخبر: ۵۹۶۳۵۵
اقتصادنیوز: پرطرفدارهای ایران‌خودرو امروز با رشد به استقبال تعطیلات رفتند؛ روندی که از روز گذشته شاهد آن بودیم.
جنب و جوش بازار خودرو در آستانه اربعین + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز؛ رشد قیمت در حالی در دو روز گذشته در بازار شکل گرفته که فعالان بازار خودرو این تغییر را منطقی نمی‌دانند و از آن با عنوان حرکت خلاف جهت یاد می‌کنند.  روند رو به افزایش قیمت خودرو در بازار در حالی در 48 ساعت گذشته شکل گرفته که در این بازه زمانی دلار نوسان کاهشی داشته و خبری از خریدار در بازار نیست. با این حال بازار خودرو در روزهای رکود شکل و شمایل افزایشی به خود گرفته و افزایشی 3 تا 10 میلیون را تجربه کرده است.

براساس رصد بازار امروز «هایما S5 پلاس» در بازار رشدی 10 میلیونی داشت و «دنا پلاس توربو اتومات» و «207 پاناروما اتومات» هم با افزایش 5 میلیونی در بازار قیمت‌گذاری شدند.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «207 پاناروما اتومات»، «هایما S5 پلاس»، «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتومات» مورد ارزیابی قرار گرفت.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است نسبت به چهارشنبه گذشته قیمت «سمند سورن پلاس» در بازار 570 میلیون تومانی شد و رشد 3 میلیونی قیمت را تجربه کرد، اما ارزیابی بازار نشان می‌دهد «هایما S5 پلاس» هم در بازار امروز رشدی 10میلیونی داشت و قیمت آن به یک میلیارد و 165 میلیون تومان رسید. اما در بازار امروز «رانا پلاس» بدون تغییر 448 میلیون تومان قیمت خورد.

اما در میان خانوداه دنا هم امروز «دناپلاس» رشد3 میلیونی در بازار داشت و  625 میلیون تومان قیمت خورد و رشد 3 میلیونی داشت و قیمت «دنا پلاس توربو اتومات» هم 804 میلیون تومان ماند و تغییر قیمت نداشت. از سوی دیگر بررسی‌‌ها نشان می‌دهد امروز پژو «207 پاناراما اتومات» در بازار تغییر قیمت نداشت و 770 میلیون تومانی شد و رشدی 5 میلیونی داشت.  

ایران اقتصاد

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید