قیمت خودروهای داخلی در بازار

تغییر لاین در بازار خودرو، قیمت «هایماS8» کاهشی شد + جدول

کدخبر: ۶۱۳۸۸۳
اقتصادنیوز: ارزیابی‌ها نشان‌ می‌دهد پرطرفدارهای ایران خودرو امروز از مسیر رشد قیمت که از ابتدای هفته وارد آن شده بودند برگشتند و با این شرایط شاهد کاهش و ثبات قیمت ایران‌ خودرویی‌ها در بازار بودیم.
تغییر لاین در بازار خودرو، قیمت «هایماS8» کاهشی شد + جدول

به گزارش اقتصادنیوز؛ امروز نیمی از محصولات پرطرفدار ایران خودرو افت قیمت داشتند و نیمی دیگر بدون تغییر در بازار قیمت‌گذاری شدند. بررسی بازار نشان می‌دهد در میان محصولات ایران‌ خودرو خانواده دنا ثبات داشتند و «هایماS8»، «تارا اتوماتV2» و «پژو 206 دنده‌ای» در بازار کاهشی قیمت را تجربه کردند.

به گفته فعالان بازار خودرو باز شدن سامانه یکپارچه خودروهای داخلی از روز گذشته و خبر ورود محصولات ایران خودرو و سایپا به این سایت در روزهای آینده یکی از علت‌های کاهشی قیمت در بازار خودرو محسوب می‌شود. از سوی دیگر امروز اعلام شد متقاضیان خودروهای وارداتی که در مرحله اول ثبت نام کرده و اولویت آن‌ها مشخص شده می توانند تا چهارشنبه به سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی مراجعه و نسبت به انتخاب خودرو اقدام کنند، دو خبری که توانست سمت و سوی بازار خودرو را تغییر دهد.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «پژو207 دنده‌ای»، «هایماS8» ، «تارا اتوماتV2»، «پژو 206 دنده‌ای»، «دنا پلاس 6 دنده توربو» و «دنا پلاس توربو اتوماتAT» مورد ارزیابی قرار گرفت.

براساس ارزیابی بازار امروز «پژو 206 دنده‌ای» با افت یک میلیونی در بازار 485 میلیون تومان قیمت خورد. «هایما S8 پلاس» هم امروز خلاف دو روز گذشته افت 5 میلیونی داشت و قیمت آن یک میلیارد و 665 میلیون تومان شد.  

از سوی دیگر ارزیابی بازار نشان می‌دهد «تارا اتوماتV2» هم با افت 4 میلیونی در بازار 760 میلیون تومان قیمت خورد. خانواده دنا هم امروز تغییر قیمت نداشتند و با این شرایط «دنا پلاس 6 دنده توربو» 742 میلیونی شد و «دنا پلاس توربو اتومات» هم 804 میلیون تومان قیمت‌ خورد. از سوی دیگر بررسی‌‌ها نشان می‌دهد امروز پژو «207 دنده‌ای» هم در بازار بدون تغییر  615 میلیون تومانی ماند.

اقتصااااد 13

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید