رصد بازار خودرو

بازار چشم‌انتظار بازگشایی سامانه یکپارچه خودرو + جدول قیمت

کدخبر: ۶۱۵۰۷۶
اقتصادنیوز: سامانه یکپارچه خودرو فردا باز می‌شود، خبری که اطلاعیه آن امروز منتشر شد و به گفته فعالان بازار، قیمت خودروهای داخلی را انتظاری کرد.
بازار چشم‌انتظار بازگشایی سامانه یکپارچه خودرو + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز؛‌ سامانه یکپارچه خودروهای داخلی در اطلاعیه‌ای از عرضه محصول جدید و یا محل ظرفیت‌های خالی موجود برخی خودروسازان از طریق این سامانه از فردا دوشنبه تا چهارشنبه خبر داد. در این گزارش به این نکته اشاره شده که با توجه به عرضه محصول جدید، ظرفیت‌های خالی ناشی از انصراف متقاضیان و افزایش تولید، در راستای اجرای تصمیمات کارگروه خودروی شورای رقابت و با هدف تسهیل شرایط برای کلیه متقاضیان خودرو، ظرفیت‌های قابل ارائه توسط خودروسازان از طریق سامانه یکپارچه عرضه خواهد شد. اقدامی که به گفته فعالان بازار خودرو موجب شده تا امروز پرطرفدارهای ایران خودرو و سایپا وارد فاز انتظاری شود.

فعالان بازار خودرو معتقدند در صورت تداوم این روند و به موقع خودروسازان می‌توانیم شاهد کاهش قیمت محصولات داخلی در بازار باشیم.

بررسی‌ها نشان می‌دهد امروز در نرخ دلار هم در بازار تغییر نداشته است. 

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «پژو207 دنده‌ای»، «هایماS8»، «تارا اتوماتV2»، «پژو 206 دنده‌ای»، «دنا پلاس 6 دنده توربو» و «دنا پلاس توربو اتوماتAT» مورد ارزیابی قرار گرفت.

براساس ارزیابی بازار امروز «پژو 206 دنده‌ای» امروز در بازار 485 میلیون تومان قیمت خورد. «هایما S8 پلاس» هم امروز در بازار یک میلیارد و 680 میلیون تومانی شد. از سوی دیگر ارزیابی بازار نشان می‌دهد «تارا اتوماتV2» هم در بازار 760 میلیون تومان قیمت خورد.     خانواده دنا هم امروز هم در بازار امروز «دنا پلاس 6 دنده توربو» امروز 742 میلیون تومان و «دنا پلاس توربو اتومات» هم 802 میلیون تومان قیمت‌ خورد. از سوی دیگر بررسی‌‌ها نشان می‌دهد امروز پژو «207 دنده‌ای» هم در  615 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

اقتصاااااد 19

قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا صندوقدارSX» ، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR»، «کوییک دنده‌ایS» و  «ساینا دنده‌ای S» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس ارزیابی امروز «شاهینG» در بازار 588 میلیون تومان در بازار قیمت‌گذاری شد. قیمت «کوییک‌R دنده‌ای» در بازار 354 میلیون تومان شد و «کوییک دنده‌ایS» هم در بازار 351 میلیون تومان قیمت خورد.

از سوی دیگر بر ارزیابی بازار نشان می‌دهد امروز «تیبا صندوق‌دار» در بازار امروز 335 میلیون تومان قیمت خورد و «تیبا 2 معمولی» هم 340 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. بررسی بازار همچنین از ثبات قیمت «ساینا دنده‌ای S» حکایت دارد، این خودرو امروز 340 میلیون تومان قیمت‌ خورد.

اقتصاد 19

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید