قیمت خودروهای داخلی در بازار

سردرگمی قیمت در بازار سایپایی‌ها + جدول قیمت

کدخبر: ۶۱۵۵۴۰
اقتصادنیوز: محصولات سایپا امروز در کنار ثبات کمی هم طعم کاهش و افزایش قیمت را چشیدند و با این شرایط شاهد نوسان قیمت در میان سایپایی‌ها بودیم.
سردرگمی قیمت در بازار سایپایی‌ها + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز؛ بررسی‌ها نشان می‌دهد سایپایی‌ها امروز کاهش 2 میلیون تومان وافزایش یک میلیونی قیمت داشتند و بیشتر محصولات این شرکت بدون تغییر در بازار قیمت‌گذاری شدند.

سردرگمی قیمت در بازار سایپایی‌ها در حالی امروز رقم خورد که دلار همچنان تغییر قیمت نداشت و از سوی دیگر سامانه یکپارچه خودروهای داخلی از روز گذشته به روی خودروهای داخلی باز شده است، با این حال محصولات سایپا روی خوشی به این روند نشان ندادند و با این شرایط امروز «کوییک دنده‌ایS» کاهش قیمت داشت و «کوییک دنده‌ایR» هم با رشد در بازار قیمت گذاری شد. 

قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا صندوقدارSX» ، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR»، «کوییک دنده‌ایS» و  «ساینا دنده‌ای S» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس ارزیابی امروز «شاهینG» در بازار 588 میلیون تومان در بازار قیمت‌گذاری شد و تغییر قیمت نداشت. اما خانواده کوییک در کنار رشد،‌ کاهش قیمت هم داشتند. با این شرایط قیمت «کوییک‌R دنده‌ای» در بازار 355 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و رشد یک میلیون تومانی داشت، اما «کوییک دنده‌ایS» در بازار 350 میلیون تومان قیمت خورد و کاهش 2 میلیونی داشت.

از سوی دیگر ارزیابی بازار نشان می‌دهد امروز خانواده تیبا امروز تغییر قیمت نداشتند و «تیبا صندوق‌دار» 335 میلیونی ماند و«تیبا 2 معمولی» هم  342 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. بررسی بازار همچنین از ثبات قیمت «ساینا دنده‌ای S» حکایت دارد، این خودرو امروز 360 میلیون تومان قیمت‌ خورد و تغییر قیمت نداشت.

 

اقتصاد 21

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید