بررسی تصمیم بایدن برای پیوستن به مذاکرات برجامی در نشست نتانیاهو با اعضای کابینه‌اش

کدخبر: ۳۹۴۵۴۵
یک رسانه صهیونیستی گزارش داد: نخست‌وزیر این رژیم قرار است نشستی با حضور چند تن از اعضای کابینه درباره تصمیم جو بایدن برای پیوستن به گفت‌وگوهای برجامی برگزار کند.
بررسی تصمیم بایدن برای پیوستن به مذاکرات برجامی در نشست نتانیاهو با اعضای کابینه‌اش

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، روزنامه اورشلیم پست در گزارشی از برگزاری نشست داخلی اعضای کابینه رژیم صهیونیستی برای بررسی تصمیم رئیس جمهور آمریکا مبنی  بر پیوستن به مذاکرات برجامی با ایران خبر داد.

اورشلیم پست که به نقل از شبکه ١٢ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش می داد در ادامه آورده است که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل، بنی گانتز وزیر جنگ، گابی اشکنازی، یوسی کوهن رئیس سازمان جاسوسی موساد و میر بن شابات رئیس شورای امنیت ملی در این نشست حضور خواهند داشت.

 دولت آمریکا روز جمعه اعلام کرد که پیشنهاد طرف های اروپایی برنامه جامع اقدام مشترک برای مشارکت در یک جلسه کمیسیون مشترک در حهت گفت‌وگو درباره بازگشت واشنگتن به برجام را می‌پذیرد.

به گزارش ایسنا، رژیم صهیونیستی که همواره مخالف توافق هسته ای و هر گونه مذاکره با ایران بوده است، در ماه های اخیر نیز مخالفت شدید خود را با رویکرد دولت جدید آمریکا مبنی بر پیوستن مجدد به برجام اعلام کرده و مدعی است که این توافق نه تنها مامع از دستیابی ایران به سلاح هسته ای نمی شود، بلکه مسیر آن را هموار می کند و به ایران امکان ادامه سیاست های خود در منطقه را هم می دهد.

این در حالی است که رژیم صهیونیستی خود تنها دارنده تسلیحات هسته ای در منطقه به شمار می آید و تلاش می کند با طرح این گونه ادعاهای بی اساس علیه کشورمان توجه جامعه بین الملل را از  فعالیت های غیرقانونی خود منحرف کند.

محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه کشورمان به تازگی با انتقاد از این مسئله در صفحه توئیتر خود نوشت: اسراییل در حال گسترش دیمونا، تنها کارخانه ساخت بمب اتمی منطقه است.

رییس‌جمهور آمریکا، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، بوریس جانسون، امانوئل ماکرون، آنگلا مرکل، شدیدا نگرانید؟ نگرانید؟ حتی کمی؟ اصلا برایتان اهمیتی دارد که اظهار نظر کنید؟ فکر می‌کردم اینطور باشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید