عدم حضور فرزند ملکه انگلیس در مراسم رسمی به دلیل رسوایی اخلاقی

کدخبر: ۳۹۶۲۳۸
منابع خبری نزدیک به خاندان سلطنتی انگلیس از عدم حضور شاهزاده اندرو، فرزند ملکه انگلیس در مراسم رسمی جشن تولد وی به دلیل رسوایی اخلاقی و داشتن رابطه نامشروع خبر دادند.
عدم حضور فرزند ملکه انگلیس در مراسم رسمی به دلیل رسوایی اخلاقی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اسپوتنیک، منابع خبری سلطنتی انگلیس، از عدم حضور «شاهزاده اندرو» فرزند ملکه بریتانیا در مراسم جشن ۹۵ سالگی ملکه الیزابت در ژوئن سال جاری میلادی خبر دادند.

بر اساس این گزارش، خانواده سلطنتی اعلام کرده‌اند که دلیل این غیبت، ماجرای رسوایی اخلاقی وی در سال ۲۰۱۹ بوده و قرار است ژنرال «رونالد واکر» یکی از فرماندهان ارشد نظامی بازنشسته بریتانیا به جای وی در این مراسم شرکت کند.

لازم به ذکر است، در سال ۲۰۱۹ شاهزاده اندرو ۶۱ ساله متهم شد که با واسطه‌گری «جفری اپستین» سرمایه دار مشهور آمریکایی، با یک دختر نوجوان ۱۷ ساله ارتباط نامشروع داشته است. مصاحبه ماه نوامبر شاهزاده اندرو با بی‌بی‌سی که قرار بود به بهبود وجههٔ پسر ملکه کمک کند از سوی رسانه‌ها یک «فاجعه» لقب گرفت. شاهزاده اندرو به دنبال این مصاحبه مجبور به کناره‌گیری از وظایف سلطنتی خود شد.

در همین راستا، نشریه انگلیسی ساندی تایمز به نقل از یک منبع آگاه و نزدیک به خاندان سلطنتی بریتانیا نوشت که مُهر مشکلات مربوط به پرونده رسوایی اخلاقی «اپستین» همچنان بر پیشانی وی خورده و به همین دلیل برای وی خیلی مشکل است که با وضعیت فعلی، مجدداً به عنوان نماینده خاندان سلطنتی در این مراسم حضور داشته باشد، چراکه ماجرای وی بر امور سلطنتی سایه سنگینی خواهد افکند. ‌

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید