خبر مهم سازمان بهداشت جهانی درباره پایان کرونا

کدخبر: ۳۹۶۶۶۹
دکتر "مایکل رایان" رئیس بخش فوریت‌های سازمان جهانی بهداشت گفت: تصور میکنم خیلی زود و غیر واقعی است اگر فکر کنیم که همه گیری کروناویروس تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.
خبر مهم سازمان بهداشت جهانی درباره پایان کرونا

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا، سازمان جهانی بهداشت روز گذشته (دوشنبه) اعلام کرد: انتظار پایان یافتن پاندمی کووید ۱۹ تا پایان سال جاری میلادی غیر واقعی است.

دکتر "مایکل رایان" رئیس بخش فوریت‌های سازمان جهانی بهداشت در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: تصور میکنم خیلی زود و غیر واقعی است اگر فکر کنیم که همه گیری کروناویروس تا پایان سال به اتمام خواهد رسید. هرچند فکر می کنم اگر هوشیار باشیم می توانیم موارد بستری در بیمارستان، مرگ و میر و شرایط فاجعه بار ناشی از این بیماری را پایان دهیم.

وی در مورد واکسن کروناویروس گفت: توزیع عادلانه واکسن در جهان در میان افرادی که نیاز به تزریق دارند از چالش های بزرگی است که با آن مواجه هستیم.

رئیس بخش فوریت‌های سازمان جهانی بهداشت افزود: وضعیت بسیار بهتری نسبت به گذشته داریم اما این شرایط همچنان تضمین شده نیست.

به گزارش ایسنا به نقل از گلوبال تایمز، در حالیکه جهان در تلاش برای مهار همه گیری است واکسیناسیون در برخی از کشورها با واکسن های تایید شده کروناویروس در حال انجام است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید