اتمام حجت روحانی با 3 کشور اروپایی پیش از جلسه شورای حکام

کدخبر: ۳۹۷۱۲۵
روحانی گفت: آژانس جای بازی سیاسی نیست و بازی سیاسی باید کنار گذاشته شود. آژانس جای کار فنی است ما بعد از قانون مجلس به توافق خوبی با آژانس رسیدیم که باید ادامه پیدا کند.
 اتمام حجت روحانی با 3 کشور اروپایی پیش از جلسه شورای حکام

به گزارش اقتصادنیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهور صبح امروز(پنجشنبه) در مراسم بهره‌برداری از طرح‌های ملی وزارت کشور با اشاره به اقدامات اخیر کشورهای اروپایی برای تصویب قطعنامه علیه برنامه هسته‌ای ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت:‌ما از اول علاقه مند بودیم که با آژانس کار کنیم و آژانس به خوبی می‌داند که ما با آنها به خوبی کار کردیم ولی در عین حال  یک عده‌ای که فکر آنها به درستی کار نمی‌کند و متاسفانه از کشورهای اروپایی هستند که ادها دوستی با ایران را دارند ، این روزها به دنبال تصویب قطعنامه علیه ایران هستند، من به آنها نصیحت می‌کنم که این کار را نکنند. 


>>>> بیشتر بخوانید؛

>>>> روحانی: مذاکره جدید درباره برجام نداریم


وی افزود: آژانس جای بازی سیاسی نیست و بازی سیاسی باید کنار گذاشته شود.  آژانس جای کار فنی است ما بعد از قانون مجلس به توافق خوبی با آژانس رسیدیم که باید ادامه پیدا کند.

روحانی تاکید کرد: فعالیت هسته‌ای ما صد درصد صلح آمیز است و  اگر آژانس می‌بیند که هنوز با دلخواه آنها فاصله دارد، اشکال آن  آمریکا است و اگر تحریم‌ها برداشته شود آنها می‌توانند همانند گذشته در فضایی دوستانه همکاری کنند. 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید