حمایت وزیر پیشنهادی بایدن از ترور سردار سلیمانی و حفظ تحریم‌ها علیه ایران

کدخبر: ۳۹۷۲۱۱
کالین کال، گزینه پیشنهادی دولت بایدن برای تصدی سمت معاونت وزیر دفاع از اقدام ترامپ در ترور سردار سلیمانی حمایت کرد.
حمایت وزیر پیشنهادی بایدن از ترور سردار سلیمانی و حفظ تحریم‌ها علیه ایران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری مهر، گزینه تصدی سمت معاونت وزیر دفاع در امور سیاسی دولت بایدن در جلسه بررسی صلاحیت خود ضمن حمایت از لزوم پابرجایی تحریم‌های واشنگتن علیه ایران، از اقدام ترامپ در ترور سردار سلیمانی نیز حمایت کرد.

فاکس نیوز11 گزارش داد، بر اساس این گزارش، «کالین کال» در جریان برگزاری جلسه رسیدگی به صلاحیت وی برای تصدی پست معاونت وزیر دفاع آمریکا در مجلس سنا، بر لزوم پابرجایی تحریم‌های واشنگتن علیه ایران تا زمان بازگشت تهران به تعهدات برجامی خود تاکید کرد.

وی همچنین در پاسخ به سوال یکی از سناتورها در خصوص نظر وی در خصوص ترور سردار سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از این اقدام دولت ترامپ حمایت کرده و تنها از تنش‌های موجود در پس اقدام تروریستی مذکور ابراز نگرانی کرد.

کال در بخش دیگری از دفاعیات خود، همچنین از اقدام دولت ترامپ در انتقال سفارت آمریکا در سرزمین‌های اشغالی از تل آویو به بیت المقدس نیز حمایت کرد.

گزینه پیشنهادی دولت بایدن برای تصدی سمت معاونت وزارت دفاع آمریکا، همچنین تاکید کرد که کلیه تحریم‌های ادعایی ایالات متحده در موضوع حقوق بشر و تروریسم باید همچنان حفظ شود.

این درحالیست که وی هیچ اشاره‌ای به خروج یکجانبه دولت ترامپ از برجام و نقض تعهدات یکسویه واشنگتن در این خصوص نکرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از بازار سرمایه

      اقتصادنیوز:‌ شاخص کل در آخرین روز کاری هفته به رقم ۲ میلیون و ۲۶۱ هزار و ۳۸۶ واحد رسید و نسبت به آخرین روز معاملاتی…

    کارگزاری مفید