رونالدو بالاخره سکوتش را شکست

کدخبر: ۳۹۹۱۵۲
رونالدو که پس از حذف یوونتوس از یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صحبتی نکرده بود بالاخره سکوتش را شکست و در اینستاگرامش نوشت: مهمتر از تعداد شکست ها در زندگی این است که چگونه با سرعت از آن عبور کنید و دوباره با قدرت برگردید.
رونالدو بالاخره سکوتش را شکست

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا، حذف یوونتوس از یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا موجب زلزله‌ای شد که مستقیم کریستیانو رونالدو را نشانه گرفت. افراد زیادی ستاره پرتغالی را مقصر این شکست می دانستند. در این شرایط اخباری درباره بازگشت مهاجم یوونتوس به رئال مادرید منتشر شد. او که پس از حذف از لیگ قهرمانان صحبتی نکرده بود بالاخره سکوتش را شکست و در اینستاگرامش نوشت: مهمتر از تعداد شکست ها در زندگی این است که چگونه با سرعت از آن عبور کنید و دوباره با قدرت برگردید. قهرمانان واقعی هرگز ناامید نمی شوند. ما به دیدار برابر کالیاری فکر می کنیم که رقابت‌مان در سری آ است و همچنین به فینال جام حذفی و تمام چیزهایی که می‌توانیم در این فصل به دست آوریم. 

آس گزارش داد، رونالدو در پایان نوشت: درست است که گذشته به موزه تعلق دارد اما خوشبختانه فوتبال حافظه دارد و من هم حافظه دارم. تاریخ را نمی‌توان پاک کرد. هر روز در سکوت درباره روح تیم، بردباری و تلاش مضاعف نوشته می‌شود و کسانی که آن را درک نمی‌کنند، هرگز نخواهند توانست به افتخار و موفقیت دست یابند. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید