نهایی شدن ثبت نام ١٢٥١ نفر در انتخابات شوراهای شهر تا پایان امروز

کدخبر: ۳۹۹۱۹۶
رییس ستاد انتخابات استان تهران گفت: ٥٣ درصد ثبت نام ها در فرمانداری ها و ثبت نام حضوری، ١٠ درصد پیشخوان های دولت و ١٨ درصد رایانه شخصی و ١٩ درصد هم از طریق موبایل بوده است.
نهایی شدن ثبت نام ١٢٥١ نفر در انتخابات شوراهای شهر تا پایان امروز

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، رییس ستاد انتخابات استان تهران از نهایی شدن ثبت نام ١٢٥١ نفر طی ۴ روز در انتخابات شوراهای شهر استان تهران خبر داد.

حسن بیگی در تشریح آمار ثبت نامی های انتخابات ششمین دوره شوراهای شهر در استان تهران گفت: از دوز اول ثبت نام ها تا ساعت ١٨:١٥ امروز١٢٥١ داوطلب ثبت نامشان نهایی شده است که از این تعداد، ٣٢٨ داوطلب مربوط به شهر تهران بود و بیشترین ثبت نام هم برای این شهر بود.

وی افزود: ٥٣ درصد ثبت نام ها در فرمانداری ها و ثبت نام حضوری، ١٠ درصد پیشخوان های دولت و ١٨ درصد رایانه شخصی و ١٩ درصد هم از طریق موبایل بوده است. 

به گفته وی، تعداد داوطلبانی که امروز ثبت نام خود را نهایی کردند ٤٦٨ نفر در کل استان تهران بوده است.

وی تاکید کرد: امروز آخرین روز تشکیل هیات های اجرایی در استان تهران بود که با همکاری هیاتهای نظارت و تلاش فرمانداران و بخشداران استان موفق شدند ٥١ هیات اجرایی در استان تهران تشکیل دهند. بنابراین بلافاصله بعد از اینکه جواب استعلامها رسید، هیات های اجرایی کار رسیدگی به صلاحیتها را آغاز خواهند کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید