اتمام ثبت‌نام حضوری شوراها در استان تهران/ نهایی شدن ثبت نام ٤٩٢٨ داوطلب

کدخبر: ۳۹۹۹۳۹
شکراله حسن بیگی گفت: در حوزه ترکیب جنسیتی ٨٤ درصد ثبت نامی‌ها آقایان و ١٦ درصد خانمها هستند. از جهت نحوه ثبت نام ٥٧ درصد حضوری با مراجعه به فرمانداری‌ها، ١٠ درصد در دفاتر پیشخوان دولت، ١٧ درصد به وسیله موبایل و ١٦ درصد به وسیله رایانه ثبت نام کرده‌اند.
اتمام ثبت‌نام حضوری شوراها در استان تهران/  نهایی شدن ثبت نام ٤٩٢٨ داوطلب

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، رییس ستاد انتخابات استان تهران از نهایی شدن ثبت نام ٤٩٢٨ داوطلب شوراها در استان تهران خبر داد.

 شکراله حسن بیگی در تشریح ثبت نامی‌های ششمین دوره شوراهای شهر استان تهران گفت: دقایقی پیش کار ثبت نام حضوری ششمین دوره شوراها به اتمام رسید اما ثبت نام غیر حضوری تا ساعت ٢٤ امشب ادامه دارد.

وی افزود: امروز ١٧٨٤ نفر تا ساعت ٢٠ و ١٠ دقیقه موفق به نهایی کردن ثبت نام خود در استان تهران شدند، به این ترتیب ثبت نام ٤٩٢٨ نفر در استان نهایی شده است که در این میان تهران با ١٧٩١ داوطلب بیشترین تعداد داوطلب و فیروزکوه با ٥٥ داوطلب کمترین تعداد در سطح استان داشته است.

وی ادامه داد: در حوزه ترکیب جنسیتی ٨٤ درصد ثبت نامی‌ها آقایان و ١٦ درصد خانمها هستند. از جهت نحوه ثبت نام ٥٧ درصد حضوری با مراجعه به فرمانداری‌ها، ١٠ درصد در دفاتر پیشخوان دولت، ١٧ درصد به وسیله موبایل و ١٦ درصد به وسیله رایانه ثبت نام کرده‌اند.

اعلام آمار کلی ثبت نام تا ساعت ۲۰ آخرین روز ثبت نام

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور سید اسماعیل موسوی دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور در گفتگو با این پایگاه گزارش ثبت نام داوطلبین انتخابات شوراها را تا ساعت ۲۰ امروز آخرین روز ثبت نام به شرح زیر اعلام کرد: تا ساعت ۲۰ امروز سه شنبه ۲۶ اسفندماه ماه و هفتمین روز از مهلت یک هفته‌ای ثبت نام داوطلبین انتخابات شوراهای اسلامی شهر در سراسر کشور

۴۵۸۵۰ نفر ثبت نام کردند.

دبیر ستاد انتخابات افزود از این تعداد، ۸۸ درصد به مردان و ۱۲ درصد به زنان اختصاص دارد.

موسوی خاطرنشان کرد، ثبت نام به روش‌های الکترونیک تا ساعت ۲۴ امشب پایان می‌پذیرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید