شرح جزییات حمله اسرائیل به سوریه

کدخبر: ۴۰۰۰۷۰
یک منبع نظامی این کشور درباره جزئیات تجاوز نظامی بامداد امروز رژیم صهیونیستی به اطراف شهر دمشق گفت: دشمن اسرائیلی از سمت منطقه اشغالی جولان سوریه به برخی اهداف در اطراف دمشق تجاوز نظامی کرد.
شرح جزییات حمله اسرائیل به سوریه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، وی که این خبرگزاری به نامش اشاره نکرده است، افزود: سامانه‌های پدافند هوایی سوریه با موشک‌های شلیک شده از سوی ارتش صهیونیستی مقابله و اکثر آنها را سرنگون کردند.

این منبع نظامی سوریه تاکید کرد که این تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی تلفات انسانی نداشته و فقط خسارت‌هایی بر جای گذاشت.

یک منبع امنیتی بلندپایه سوریه پیش از این گفته بود که پدافند هوایی ارتش این کشور موشک‌های رژیم صهیونیستی را که از فراز سرزمین‌های اشغالی به مناطق جنوبی دمشق شلیک شده بود، رهگیری کرده است.

پدافند هوایی ارتش سوریه اوایل ۲۷ بهمن ماه نیز حملات رژیم صهیونیستی به استان «حماه» را دفع کرده بود.

ارتش رژیم صهیونیستی ۲۴ دی ماه سال جاری شهر «دیرالزور» و منطقه «البوکمال» [در شرق] سوریه را بار دیگر هدف حملات هوایی قرار داده بود.

تجاوز رژیم صهیونیستی به سوریه چند ماه پس از آن روی می‌دهد که ""اسکات ریتر" عضو پیشین کمیسیون بازرسی سلاح‌های کشتار جمعی عراق هشدار داده بود که ادامه حملات اسرائیل به سوریه ممکن است موجب درگیری منطقه‌ای شود.

رژیم اسرائیل در سال‌های اخیر بارها به دمشق و مناطق مختلف سوریه حمله هوایی کرده که با رهگیری به موقع پدافند هوایی این کشور در بیشتر مواقع، این حملات دفع شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید