پاسخ ستاد ملی مقابله با کرونا درباره ممنوعیت های سفر

کدخبر: ۴۰۰۱۲۷
اقتصادنیوز :‌سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا ضمن تاکید بر رعایت پروتکلهای بهداشتی از سوی مردم در ایام نوروز، تاکید کرد: اطلاعیه کمیته امنیتی - اجتماعی وزارت کشور و سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، مراجع اصلی اطلاع رسانی درباره رنگ بندی شهرها، ممنوعیت ها، ترددها و ... در نوروز هستند.
پاسخ ستاد ملی مقابله با کرونا درباره ممنوعیت های سفر

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، علیرضا رئیسی ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو، در واکنش به برخی اظهارات درباره رنگبندی شهرها، محدودیتها و ممنوعیتهای سفر در نوروز، گفت: خدمت مردم عرض می کنم که مرجع اصلی اطلاعات و اطلاعیه هایی که در زمینه شهرها، رنگ بندی شهرها، ممنوعیت، ترددها و هر آنچه که در ارتباط با تعطیلات عید نوروز است، هم می تواند اطلاعیه کمیته امنیتی_ اجتماعی وزارت کشور باشد و هم اطلاعاتی که از طریق من به عنوان سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا مطرح می شود.

وی افزود: بنابراین اگر می بینید که صحبت هایی در جاهای مختلف می شود یا مسوولین دانشگاه ها و عزیزان دیگری در زمینه پروتکل ها و منع رفت و آمدها، ترددها و رنگ بندی ها صحبت می کنند، توجه داشته باشید که فقط همان دو منبعی که اعلام کردم، منابع و مرجع اصلی اطلاع رسانی در این زمینه هستند.

وی گفت: امیدوارم سال آینده، سال خوب و همراه با سلامتی برای همه مردم باشد و مردم هم رعایت پروتکل ها را جدی بگیرند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید