کشته شدن عامل قتل خانوادگی بوشهر توسط تک تیرانداز+ فیلم

کدخبر: ۴۰۰۸۵۲
اقتصاد نیوز:عامل قتل‌های خانوادگی شهرستان کنگان در یک عملیات پیچیده و هدفمند در کمین پلیس قرار گرفت و پس از لحظاتی مقاومت توسط تک تیراندازان نوپو پلیس «یگان ویژه نیروی انتظامی» کشته شد.
کشته شدن عامل قتل خانوادگی بوشهر توسط تک تیرانداز+ فیلم

رئیس پلیس استان بوشهر اطلاع داد که عامل قتل های خانوادگی شهرستان کنگان پس از مقاومت در برابر پلیس توسط تک تیراندازان کشته شد. فردی 28 اسفند با اسلحه جنگی کلاشینکف نفر در 3 درگیری 7 نفر را به قتل رساند و متواری شد.

سردار خلیل واعظی با اعلام خبر کشته شدن عامل قتل‌های زنجیره‌ای در شهرستان کنگان توسط پلیس اظهار کرد: در پی وقوع هشت فقره قتل در شهرستان کنگان در هفته گذشته و تهدید قاتل به کشتن تعدادی دیگر که با آنها مشکل داشته، پلیس استان بوشهر با اشراف اطلاعاتی و رصد لحظه به لحظه قاتل، با برنامه ریزی و یک عملیات روانی به منظور جلوگیری از حادثه ای دیگر، قاتل را به  محل مد نظر کشانده و با میدان دادن به وی پس از اینکه در نقطه مورد نظر قرار می گیرد نسبت به مذاکره با ایشان جهت تسلیم شدن پرداخته که پس از مقاومت، وی اقدام به تیر اندازی به سمت ماموران می نماید که  توسط پلیس مورد اصابت گلوله قرار گرفته و کشته می‌شود. 

فرمانده انتظامی استان گفت: طبق اطلاعاتی که پلیس در اختیار داشته، قاتل تصمیم داشته شب گذشته در منطقه گوده شهرستان کنگان اقدام به چند فقره  قتل دیگر نماید که پلیس با هوشیاری و پوشش کامل منطقه گوده مانع این اقدام فجیع شده است.

وی از مردم درخواست کرد اخبار را از طریق کانال پلیس و رسانه‌های معتبر دنبال کرده و به شایعات در فضای مجازی توجهی ننمایند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید