شکایت از خواننده معروف به خاطر یک جفت کفش+عکس

کدخبر: ۴۰۲۲۹۶
اقتصاد نیوز: برند نایک مشهور کفش از یک خواننده مشهور رپ و یک شرکت تولید کننده کفش به دلیل استفاده از طرح این شرکت در قالب کفش شیطان شکایت کرده است.
شکایت از خواننده معروف به خاطر یک جفت کفش+عکس

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از بی بی سی،شرکت آمریکایی نایک تولید کننده مشهور کفش‌های ورزشی از شرکت سازنده 'کفش‌ شیطان' که گفته شده "یک قطره خون انسان" در آن بکار رفته شکایت کرده است.

شرکت "ام‌اس‌سی‌اچ‌اف" این کفش با تم شیطان را با همکاری لیل ناس اکس خواننده رپ به قیمت هر جفت ۱۰۱۸ دلار فروش رسانده است.

روی این کفش یک ستاره دیده می‌شود و نسخه تغییر یافته‌ مدل "ایر مکس ۹۷" نایک است که همانطور که از نامش پیداست در سال ۹۷ میلادی به بازار عرضه شد.

پشت یک لنگه از این کفش نام شرکت تولید کننده و در پشت لنگه دیگر نام خواننده رپ حک شده است.

در کنار این کفش عبارت "لوقا ۱۰:۱۸" حک شده که اشاره به جمله‌ای در انجیل لوقا دارد که شیطان "مانند رعد از بهشت پایین می‌افتد."شرکت ام‌اس‌سی‌اچ‌اف دیروز (دوشنبه ۲۹ مارس/ ۹ فروردین) ۶۶۶ جفت از این کفش را برای فروش عرضه کرد؛ گفته شده همه کفش‌ها در کمتر از یک دقیقه به فروش رسیدند.

عرضه این کفش همزمان با انتشار موزیک ویدیوی جدید لیل نس اکس، خواننده رپ بود که جمعه در یوتیوب قرار گرفت.

کفش شیطان

در این موزیک ویدیو، این خواننده رپ در حالیکه "کفش شیطان" را پوشیده بود با سر خوردن از میله‌ای از بهشت در حال ورود به جهنم نمایش داده می‌شد.نایک در شکایت خود گفته است مجوزی برای تغییر طرح کفش خود نداده است.

این شرکت آمریکایی از دادگاه خواسته فروش این کفش‌ها متوقف شود و شرکت ام‌اس‌سی‌اچ‌اف از طرح‌های نایک استفاده نکند.

در متن شکایت شرکت نایک آمده: "ام‌اس‌سی‌اچ‌اف و کفش شیطان بی‌مجوزش احتمالا باعث گمراهی می‌شود و ممکن است عده‌ای به خطا آن را با محصولات نایک اشتباه بگیرند."

شرکت تولیدکننده کفش شیطان و لیل نس اکس هنوز در این باره اظهار نظر نکرده‌اند.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید