اطلاعات به روز درباره واکسن کرونا را از رادیو سلامت بشنوید

کدخبر: ۴۰۲۹۷۶
اقتصادنیوز :‌برنامه رادیویی پاسخگو که هر روز صبح ها و عصرها زنده از رادیو سلامت پخش می شود به موضوعات حوزه سلامت می پردازد و شنوندگان می توانند اطلاعات به روز درباره واکسن کرونا را از این برنامه بشنوند.
اطلاعات به روز درباره واکسن کرونا را از رادیو سلامت بشنوید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، نهضت باهنر، مدیر گروه بهداشت و تندرستی رادیو سلامت در این باره توضیح داد: برنامه پاسخگو یکی از مهمترین برنامه های رادیو سلامت است که در قالب مجله پزشکی صبح ها و عصرها پخش می شود. در ابتدا به بیماری های واگیردار و غیر واگیردار، فصلی و سالانه که شایع بود، می پرداختیم، اما از زمانی که ویروس کرونا وارد کشور شد، اولویت ما موضوع کرونا است. به همین دلیل در این برنامه به موضوعات متفاوت در حوزه کرونا می پردازیم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا کرونا آنقدر ظرفیت دارد که هر روز شما به این موضوع بپردازید؟ گفت: بله، ما آموزش های لازم را به شنوندگان می دهیم و از آنجایی هر چند وقت یک بار موارد مختلفی از کرونا مشخص می شود، به همین دلیل ظرفیت پرداخت دارد و باید به شنوندگان آگاهی لازم را بدهیم. در این روزها بیشتر به موضوع واکسیناسیون کرونا می پردازیم. چون خیلی ها این دغدغه را دارند که آیا واکسن کرونا می آید یا نمی آید؟ و ... تعداد سئوالات شنوندگان در این حوزه کم نیست و ما هم سعی می کنیم اطلاعات به روز درباره این موضوع را در اختیار شنوندگان قرار بدهیم. همچنین هر روز اطلاعات تازه ای از دانشکده های سراسر کشور هم در حوزه این بیماری دریافت و به شنوندگان انتقال می دهیم. اینکه این بیماری در شهرهای مختلف چطور ارزیابی می شود، مردم چطور فکر می کنند و ... 

مدیر گروه بهداشت و  تندرستی رادیو سلامت ادامه داد: این برنامه صبح ها ساعت 8 و 15 دقیقه تا 9 و عصرها ساعت 15 تا 16 پخش می شود. همچنین دو روز در هفته برنامه پاسخگو به بیماری های روانپزشکی کرونا می پردازد. یعنی عوارض روانی این بیماری را روی افراد جامعه مورد بررسی قرار می دهیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید