ادعای دو مقام اطلاعاتی رژیم صهیونیستی درباره مذاکرات وین

کدخبر: ۴۰۶۶۵۰
پایگاه خبری آکسیوس مدعی شد که مقامات اطلاعاتی و نظامی رژیم صهیونیستی در نشست امنیتی اسرائیل، این ارزیابی را ارائه کرده‌اند که آمریکا به زودی به توافق هسته‌ای بازخواهد گشت.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، مقامات اطلاعاتی و نظامی ارشد رژیم صهیونیستی که روز یک شنبه در نشست کابینه امنیتی این رژیم حضور داشتند معتقدند که مذاکرات در وین میان ایران و دیگر قدرتهای جهانی به بازگشت آمریکا به توافق هسته ای 2015 منجر خواهد شد. 

دو مقام رژیم صهیونیستی که در این نشست حضور داشته‌اند به پایگاه خبری آکسیوس گفته‌اند که مقامات اطلاعاتی موساد و نظامی اسرائیل این ارزیابی را در این نشست امنیتی ارائه کرده‌اند. 

رسانه‌های صهیونیستی یکشنبه بعد از ظهر به وقت تهران از برگزاری کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی با محوریت «ایران» خبر دادند.

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل» کابینه امنیتی رژیم اسرائیل اواخر وقت یکشنبه برای اولین بار در 2 ماه اخیر همزمان با افزایش تنش بین تل آویو با تهران برگزار می‌شود.

براساس گزارش آکسیوس، در این نشست، مقامات موساد عمدتا درباره شرایط کنونی برنامه هسته‌ای ایران صحبت کرده‌اند و مقامات نظامی نیز درباره فعالیتها و اقدامات ایران در منطقه. 

این گزارش می‌گوید، هر دو نهاد ارزیابی مشابهی درباره مذاکرات جاری در وین در این نشست ارائه کرده‌اند.

یک مقام ارشد رژیم صهیونیستی که در این نشست حضور داشته به پایگاه خبری آکسیوس کفته، ما تعجب نمیکنیم اگر طی هفته‌های آینده میان قدرتهای جهانی و ایران یک توافق امضا شود. 

گفته می‌شود که در این نشست، هیچ تصمیم جدیدی از سوی اعضای کابینه اتخاذ نشده است و قرار شده رژیم صهیونیستی مذاکرات خود را با دولت «جو بایدن» درباره ایران ادامه دهد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید