همه جرائم دونالد ترامپ/ چرا او محاکمه نمی شود؟

کدخبر: ۴۰۷۳۳۳
ترامپ به دلیل چه جرایمی باید محاکمه شود؟ از جرایم جنسی، جرایم مالی، قتل ناشی از سهل انگاری و خیانت انتخاب کنید، اگرچه بدون شک موارد دیگری هم وجود دارند.
همه جرائم دونالد ترامپ/ چرا او محاکمه نمی شود؟

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از جماران ، تارنمای خبری نیوزیلندی «استاف» در مطلبی نوشت: چرا ترامپ در زندان نیست؟ فقط منصفانه این است که او در زندان باشد.

تعریف انصاف و عدالت سخت است و دستیابی به آن حتی دشوارتر، اما حس آن غریزی است. کودکان دقیقاً می دانند چه چیزی منصفانه و عادلانه، و چه چیزی غیرعادلانه است.

انصاف که از نظر حقوقی اعمال شود، عدالت است و عدالت کورکورانه است زیرا با همه مردم، بدون در نظر گرفتن مقام، بی طرف رفتار می کند. ایالات متحده وزارت دادگستری دارد. پس چرا ترامپ در زندان نیست؟

ترامپ به دلیل چه جرایمی باید محاکمه شود؟ از جرایم جنسی، جرایم مالی، قتل ناشی از سهل انگاری و خیانت انتخاب کنید، اگرچه بدون شک موارد دیگری هم وجود دارند.

حدود 20 زن ترامپ را به تجاوز جنسی متهم کرده اند که به دهه های گذشته باز می گردد. داستان های آنها شبیه به یکدیگر است، اما بیشتر شبیه اعترافات خود ترامپ است. در نوار «اکسس هالیوود»، او افتخار می کند که دقیقاً همان کاری را انجام داده است که متهم شده است - خود را به زنان تحمیل کرده، آنها را به زور بوسیده و آزار داده، و همه به این دلیل که «وقتی ستاره هستی به تو اجازه می دهد این کار را انجام دهی». پس چرا او متهم نشده است؟

ترامپ یک بیمار روانی است. او رابطه جنسی می خواهد، بنابراین آن را می گیرد. او پول می خواهد، بنابراین آن را نیز می گیرد. دانشگاه فرضی وی کلاهبرداری بوده و تعطیل شده است. موسسه خیریه فرضی وی کلاهبرداری بوده و تعطیل شده است. او بدون شک از طریق املاک و مستغلات خود پول های خارجی را شسته است. یکی از پسران احمق وی گفت: «ما تمام پول مورد نیاز خود را از روسیه می گیریم.»

اما  مانند «کاپون» جنایتکار دیگر، راه جلب او مالیات است. شما می توانید تضمین کنید که او فرار مالیاتی کرده، به همین دلیل است که از انتشار اظهارنامه مالیاتی خودداری کرده است. اما اگر شما یا من در مالیات های خود را تقلب کرده بودیم، مهم نبود که ما اظهارنامه مالیاتی خود را منتشر کنیم یا نه. ما به راحتی جریمه می شویم. پس چرا ترامپ متهم نشده است؟

ترامپ به عنوان رئیس جمهور سوگند یاد کرد که از کشورش و شهروندانش محافظت کند. اما هنگامی که بیماری همه گیری رخ داد، او توصیه های علمی را نادیده گرفت، ویروس را یک حقه خواند و رویدادهایی را منتشر کرد که بیماری را گسترش می دهد. بیش از نیم میلیون آمریکایی کشته شده اند. اگر یک رئیس جمهور صادق بر کشور حکمرانی می کرد، صدها هزار نفر از آنها هنوز زنده بودند. چرا ترامپ به دلیل سهل انگاری عمدی به قتل متهم نشده است؟

و در مورد اتهام خیانت. ما قطع به یقین می دانیم که روسیه به دستکاری انتخاباتی که ترامپ برنده شد، کمک کرد. و ما به یک واقعیت می دانیم که مدیر ستاد انتخاباتی ترامپ اطلاعات را به یک جاسوس روسی که آن را به کرملین داده بود ، می داد. آن مدیر، «پل منافورت» بود که بعداً به جرایم مختلف محکوم شد و به زندان افتاد، پس از آن ترامپ وی را عفو کرد. اما ترامپ فقط به دلیل پیروزی در انتخابات که هر دو با روسیه توطئه کرده بودند ، قدرت بخشش داشت. توافق با یک قدرت خارجی علیه آمریکا خیانت است. چرا ترامپ متهم نشده است؟

صدها نفر از هواداران ترامپ به حمله خشونت آمیز به کنگره متهم شده اند. آنها حمله کردند زیرا معتقد بودند ترامپ در انتخابات پیروز شد. و آنها این باور را داشتند زیرا ترامپ به آنها گفته بود. بدون دروغ ترامپ هیچ جنایتی اتفاق نمی افتاد. آنها پیاده سربازان یک جنایتکار بودند، اما او فرمانده جنایتکار بود. چرا او متهم نشده است؟

ممکن است وزارت دادگستری هنوز در حال پر کردن اسلحه اش باشد. امیدوارم این طور باشد. اگر ترامپ محاکمه شود، به زندان می رود، و انگلل هایی که روی او چمبره زده اند، دور می شوند.

اما اگر اتهامی به او وارد نشود، این همان است. عدالت اجرا نشده است. و انگل ها جسور می شوند. و ترامپ جدید و بدتر برای آنها به وجود خواهد آمد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید