خانه‌های لوکسی که روی ماشین ها سوار می‌شوند + تصاویر

کدخبر: ۴۰۸۰۲۰
در آلمان شرکتی اقدام به طراحی خودرو‌هایی کرده است که امکانات یک منزل مسکونی را دارند.
خانه‌های لوکسی که روی ماشین ها سوار می‌شوند + تصاویر

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، GEO-cab توزیع کننده کامیون های GEHOCab در سن دیگو است و کار آن تبدیل‌ کامیون به کمپر است که این کار را برای طیف گسترده‌ای از وانت بار‌ها و SUV‌ها، از جمله فورد برونکو انجام می دهد و اکنون قرار است ایالات متحده ارائه خدمت کند.

برونکو و لندرور دیفندر قرار است از آلمان به ایالات متحده برود به همین منظور، GEO-cab اکنون مجموعه‌ای از کمپرها‌ را به نام Badger ارائه می‌دهد که مستقیماً روی وسیله نقلیه منبع نصب می‌شوند. بسته به مدل Badger که انتخاب می‌کنید، می‌تواند روی پیکاپ های Bronco یا جیپ گلادیاتور نصب شود. از طرف دیگر، کمپر‌های بزرگ برای کامیون‌های سایز بزرگ مانند سری F، Ram، یا Chevrolet Silverado در دسترس هستند.

کوچکترین Badger ST است. طبق GEO-cab، ابعاد آن بین 4متر است و ارتفاع سقف آن 2 متر است. این طرح شامل اتاق خواب برای دو نفر با یک مکان خواب اضافی و یک حمام است.

این برای SUV‌ها مانند G کلاس طراحی شده است، اگرچه  در اندازه های بزرگتر (Badger LT ) نیز برای کلاس G و همچنین Jeep Gladiator و Land Rover Defenders موجود است فقط در حالی که کمی طول بیشتری دارد و ارتفاع سقف یکسانی را ارائه می‌دهد و در مجموع می‌تواند چهار نفر را در خود جای دهد.

خانه هایی که روی ماشین سوار می شوند + تصاویر

کمپر‌های بزرگتر با Badger LR شروع می‌شوند این سرویس همچنین دارای یک حمام در ابعاد متغیر با همان امکانات  ۲ خواب به علاوه دو مورد LT است و برای پیکاپ های متوسط ​​مانند Toyota Tacoma، Nissan Frontier و Ford Ranger طراحی شده است، هرچند وب سایت GEO-cab می‌گوید این مدل هنوز هم موجود بوده و در حال ساخت برای آمریکای شمالی است.

خانه هایی که روی ماشین سوار می شوند + تصاویر
بدنه Badger XT بزرگترین دسته با فضای خواب پنج نفره است. به دلیل اینکه در ساخت این کمپ ها از فیبر کربن استفاده شده، کمپر‌ها وزن زیادی به وسایل نقلیه اضافه نمی‌کنند. تمام کمپ ها دارای یک مکان خواب ثابت، آشپزخانه، حمام و پنجره‌های بزرگ هستند.

کمپرها همچنین از یک طراحی منحصر به فرد مبلمان فایبرگلاس برخوردار هستند که در آن اجزای سازنده به جای پیچ و مهره استفاده می شود و در صورت تمایل می‌توان از فیبر کربن به جای فایبرگلاس استفاده کرد.

خانه هایی که روی ماشین سوار می شوند + تصاویر

گرهارد اورتلت، مدیر عامل GEO-cab از سفارشات بالای این کمپرها خبر داد. این شرکت در طراحی  با مشتریان همکاری می‌کند و محصول نهایی را قبل از شروع تولید نشان می دهد. ساخت و ساز در آلمان انجام می‌شود و اورتلت گفت که در حال حاضر از زمان طراحی تا زمان تحویل تقریباً ۹ ماه زمان انتظار وجود دارد، تولید قرار است در ماه آگوست آغاز شود.

قیمت آن تقریباً از ۱۳۰ هزار دلار شروع می‌شود و می‌تواند به بالای ۲۰۰ هزار دلار برسد، که با توجه به فیبر کربن و سطح سفارش آن بد نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید